Publicerat Januari 11, 201016 yr som rubriken lyder. har någon testat på liknande affär och är det mkt pappersarbete med det? tänkte om det är mitt ansvar o skaffa något mer papper än vanlig vapenlicensöverlåtande? ja någon som testat får gärna förklara. vapnet ska i så fall hämtas och inte skickas över iaf som tur är. mvh//Marcus
Publicerat Januari 11, 201016 yr som rubriken lyder. har någon testat på liknande affär och är det mkt pappersarbete med det? tänkte om det är mitt ansvar o skaffa något mer papper än vanlig vapenlicensöverlåtande?ja någon som testat får gärna förklara. vapnet ska i så fall hämtas och inte skickas över iaf som tur är. mvh//Marcus Ta kontakt med din lokala polisstation så hjälper de dig.
Publicerat Januari 11, 201016 yr Författare ja ska göra det imorgon men nu har dom stängt så kan inte fråga idag man vill ju veta så fort som möjligt ( som vanligt ) mvh//marcus
Publicerat Januari 11, 201016 yr Ja gå du in till Inger så ska du se att du får hjälp. Kicki är också en trevlig tös men Inger har pysslat med detta längst.
Publicerat Januari 11, 201016 yr Här är nog svaren på din fråga... http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=17211&hl= Lycka till /Lasse
Publicerat Januari 11, 201016 yr Författare Ja gå du in till Inger så ska du se att du får hjälp. Kicki är också en trevlig tös men Inger har pysslat med detta längst. Inger is the shit om man säger så. mkt trevligare människa är svårt o hitta fint när man ringer o säger att det är stammisen så vet hon vem man är Här är nog svaren på din fråga...http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=17211&hl= Lycka till /Lasse tackar så mkt. försökte söka men jag lyckas väl som vanligt missa det jag söker mvh//Marcus
Publicerat Januari 11, 201016 yr Inger is the shit om man säger så. mkt trevligare människa är svårt o hitta fint när man ringer o säger att det är stammisen så vet hon vem man är tackar så mkt. försökte söka men jag lyckas väl som vanligt missa det jag söker mvh//Marcus Man kan väl säga att jag visste vad jag letade efter Tänk på att det är billigt i Sverige för Danskarna så du behöver inte pruta... /Lasse
Publicerat Januari 11, 201016 yr Författare haha jag märkte det när jag såg vem som frågade japp vi är ju billiga enligt dom. hoppas han vill ha den då sauern står på kö in för dom pengarna ( + några kronor som inte tjejen vet om )
Publicerat Januari 11, 201016 yr haha jag märkte det när jag såg vem som frågade japp vi är ju billiga enligt dom. hoppas han vill ha den då sauern står på kö in för dom pengarna ( + några kronor som inte tjejen vet om ) Det man inte vet har man inte ont av /Lasse
Publicerat Januari 11, 201016 yr Författare så sant som sagt o tur är väl det ibland vantar på svar från den intresserade o se om det blir något av det hela. man kan ju hoppas. finns det ingen liknande sida som blocket fast för danskarna? tänkte de måste ju vara perfekt
Publicerat Januari 11, 201016 yr så sant som sagt o tur är väl det ibland vantar på svar från den intresserade o se om det blir något av det hela. man kan ju hoppas. finns det ingen liknande sida som blocket fast för danskarna? tänkte de måste ju vara perfekt Inte vad jag vet men du kan ju prova att knappra in www.blocket.dk o se vad som händer Jag tror många av dom kikar på blocket.... /Lasse
Publicerat Januari 12, 201016 yr Marcus! Tänk nu på att inte bli för girig bara, danskarna handlar här för att det är billigare inte för att det är lika dyrt. Bara en försiktighetstanke...
Publicerat Januari 12, 201016 yr Marcus! Tänk nu på att inte bli för girig bara, danskarna handlar här för att det är billigare inte för att det är lika dyrt. Bara en försiktighetstanke... Robban har rätt Marcus, det var lite så jag menade men smålänningen tog över tangent bordet /Lasse
Publicerat Januari 12, 201016 yr Författare Marcus! Tänk nu på att inte bli för girig bara, danskarna handlar här för att det är billigare inte för att det är lika dyrt. Bara en försiktighetstanke... nej då och blir troligen ingen affär då han inte ville köpa den 2:a kolven jag hade, men bössan är troligen såld nu. ska bara sätta mig o svara på alla mail man har fått Robban har rätt Marcus, det var lite så jag menade men smålänningen tog över tangent bordet /Lasse haha ingen fara. jag brukar på något sätt alltid vara för snäll i affärer i slutändan ändå så
Publicerat Januari 12, 201016 yr som rubriken lyder. har någon testat på liknande affär och är det mkt pappersarbete med det? tänkte om det är mitt ansvar o skaffa något mer papper än vanlig vapenlicensöverlåtande?ja någon som testat får gärna förklara. vapnet ska i så fall hämtas och inte skickas över iaf som tur är. mvh//Marcus Jag har köpt en Sako Fiberclass i Sverige i våras . Steg 1) Dansken ansökar om "importtilladelse" och "våbentilladelse" (om det rör sig om kulvapen) hos danske polisen. Steg 2) du lämnar in svenska licenspappar + original "importtiladelse" och betaler afgift på rundt 600,- Steg 3) Polisen returnerer "importtilladelse" och bifogar "exporttilstånd". Steg 4) Dansken kann åke til Sverige och hämta vapnet. Steg 5) Dansken visar upp vapnet til polisen i Danmark Lycka till vh Lars
Publicerat Januari 12, 201016 yr så sant som sagt o tur är väl det ibland vantar på svar från den intresserade o se om det blir något av det hela. man kan ju hoppas. finns det ingen liknande sida som blocket fast för danskarna? tänkte de måste ju vara perfekt www.dba.dk evt www.netnatur.dk lycka till vh Lars
Publicerat Januari 12, 201016 yr Författare tackar för alla tips o spec för förklaringen. dock kommer det inte bli någon affär för denna gång till danskarna då en svensk köpte hela bössan med bägge kolvarna men helt klart bra o veta tills nästa gång man ska sälja en bössa, breddar man folkgruppen man når ut till så får man ju lättare sålt på sakerna! mvh//Marcus som snart är lycklig sauer 200str ägare