Publicerat Januari 11, 201016 yr Som rubriken lyder, är det värt att få denna trofe bedömd? vikten strax under 420 gr efter 4 år längden 24 eller 28cm kommer inte riktigt ihåg:/ bredden mellan spetsarna ca 8cm Mvh Stefan
Publicerat Januari 15, 201016 yr Som rubriken lyder, är det värt att få denna trofe bedömd?vikten strax under 420 gr efter 4 år längden 24 eller 28cm kommer inte riktigt ihåg:/ bredden mellan spetsarna ca 8cm Mvh Stefan Håller med alla de andra bedöm det tippar på Silver alternativt guld Grattis!
Publicerat Januari 15, 201016 yr Författare Bug och bock för all beröm. Då måste jag bara hitta någon som kan bedöma dom. Någon som har någe tips? Mvh Stefan
Publicerat Januari 18, 201016 yr Bug och bock för all beröm.Då måste jag bara hitta någon som kan bedöma dom. Någon som har någe tips? Mvh Stefan SJF, RJ och Nordisk Safariklubb är godkända att beböma horn. Goggla på deras hemsidor så hittar du vilken som har bedömare närmast dig. Det skiljer lite mellan hur de bedömer för SK kör bara på volym vilket kan vara en fördel om du har ett stort men lätt horn. I ditt fall kvittar det nog för där var bra vikt på hornet.
Publicerat Februari 17, 201016 yr Som rubriken lyder, är det värt att få denna trofe bedömd?vikten strax under 420 gr efter 4 år längden 24 eller 28cm kommer inte riktigt ihåg:/ bredden mellan spetsarna ca 8cm Mvh Stefan Ja det tycker jag verkligen du ska göra! Grattis!