Publicerat Januari 12, 201016 yr Hej! Jag är en blivande jägare från Göteborg, klar med teoriprov och övar med hagel för närvarande. Som 37-åring är jag en ganska sent påkommen jägare, men har varit ute i skog och mark en del under hela livet. Orsaken att jag till slut fick tummen ur och började läsa var att jag arbetade på annan ort och ville ha något att göra på kvällarna (undvika öl och fet mat). Mina möjligheter att jaga är rimligt stora, min sambos morbror är aktiv och jag kommer troligen (förhoppningsvis) bli inbjuden till dem. Det ligger 1.5 timmes bilväg hemifrån, men eftersom tjejens familj har en stuga vid marken så det blir nog rätt bra ändå. För övrigt jobbar jag (konsult inom 'Information Management'), umgås med vänner, gosar med vår katt och renoverar hemma. Vänliga hälsningar /Erik Johannesson
Publicerat Januari 12, 201016 yr 37 år innan de rätta generna kommer fram Som sagt bättre sent än aldrig.
Publicerat Januari 12, 201016 yr Gott att hör att någon är ännu trögare än jag, jag tog examen vid den späda åldern 34år Men jag förstår inte....... varför...... undvika öl och fet mat????? Välkommen hit
Publicerat Januari 12, 201016 yr Författare Jag får rätta mig, undviker hellre kolhydrater än fet mat. Ölen sparar jag till helgen då man kan dricka den med vänner istället för kollegor. För övrigt är 'lunch-skytte' inte att underskatta, åkte ut med en kollega till Säve och sköt två askar var tillsammans med instruktören. Det känns som att det börjar lossna nu.