Publicerat Januari 12, 201016 yr Jag har fått ett erbjudande om att köpa en drilling. Jag har inte fått klämma på den än men den är enligt ägaren bara provskjuten och i nyskick. Det är en Merkel lyx kal 12/7x57R. Vet inte om det finns mer modellbeteckningar eller hur gammal den är. Ägaren visste inte vad han ville ha betalt för den, bad mig komma med ett bud Vad tror/tycker ni? Markus
Publicerat Januari 12, 201016 yr Jag har fått ett erbjudande om att köpa en drilling. Jag har inte fått klämma på den än men den är enligt ägaren bara provskjuten och i nyskick. Det är en Merkel lyx kal 12/7x57R. Vet inte om det finns mer modellbeteckningar eller hur gammal den är. Ägaren visste inte vad han ville ha betalt för den, bad mig komma med ett bud Vad tror/tycker ni? Markus Är den ren, borrade weaver etc eller har hak/vrid? Kulkalibern är rätt, säkert en 32a eller 96a. Ren ligger den väl på 22-25', med ett hak 3000 till.