Publicerat Januari 13, 201016 yr Ja som rubriken lyder har nån provat den eller vet nån annan som gjort det. Skulle va kul å höra vad folk tycker om den.
Publicerat Januari 16, 201016 yr Om den inte är hutlöst dyr så kan jag köpa en sats som du får prova på mina skinn
Publicerat Januari 16, 201016 yr Tack som f_n! Nu gjorde du mig riktigt lycklig! Jag har letat beredningssatser riktigt länge, men inte hittat några. Vet att det fanns förut, för ett antal år sedan fanns det alltid annonser i svensk jakt där det såldes beredningssatser. sedan jag hamnade i "rätt ålder eller i rätt fas jaktmässigt" har jag letat till och från utan att hittat nåt. Så tack igen, nu ska det beställas en sats
Publicerat Januari 16, 201016 yr Var kan man köpa den? http://www.trappern.se/produkter/produkter/skinnb/index.htm
Publicerat Januari 16, 201016 yr Kanske är dags att slå till på hermelinskinnmössan som man suktat några år, nu när ni länkat till honom... J*vla skit också... Tror förövrigt att det kommer fungera ypperligt! Skriv hur det gick i tråden bara. Mvh
Publicerat Januari 16, 201016 yr Jag är väl ingen fena på att flå men övning ger ju färdighet! ger mig attan på att man kommer att fördärva dom första skinnen. Men skam den som ger sig! Ska bara ut att skjuta mig nåt lämpligt så ska jag göra mig ett försök.