Publicerat Januari 13, 201016 yr Tänkte jag kunde vissa lite bilder på min M96 som fick sig en omgång av dremel och olja.. Inte så illa om jag får säga det själv... mvh wis
Publicerat Januari 13, 201016 yr Mycket snyggt... Skulle vilja göra likadant...kanske på Merkel 8:an David
Publicerat Januari 14, 201016 yr Mycket snyggt jobb! Trevligt att se, för jag har precis skaffat mig ett liknande projekt. Köpte en CG m/80 så sent som igår. Får två kolvar med vilka ska renoveras på samma sätt hade jag tänkt. Kul,,
Publicerat Januari 14, 201016 yr Brukar normalt sätt inte tycka att ljusa bössor är speciellt snyggt men det där bliv riktigt läckert med den ljusa bössan och den mörka nätskärningen.
Publicerat Januari 14, 201016 yr Författare kan säga att man får jobba hårt med dremeln för att lyckas få bort den gamla behandlingen, bara att kämpa på körde sen med 400 papper och efter det 800 papper vart en riktigt fin yta, ska lämna in bakkappan på blånering senare bara det blir tid till det. mvh wis
Publicerat Januari 28, 201016 yr Ser tjusigt ut! För att fä den där sista putsen är det inte fel att gä på med stålull typ 000. Körde du allt med maskin?
Publicerat Mars 1, 201016 yr Författare Ser tjusigt ut! För att fä den där sista putsen är det inte fel att gä på med stålull typ 000. Körde du allt med maskin? Tack för svaren alla. körde det mesta med maskin förutom där det var lite knivigt att slipa med dremeln, den gamla behandlingen låg djupt ner i träet så jag var tvungen till maskinnel avverkning .