Publicerat December 20, 200520 yr Hej. Anders heter då jag och jobbar som vapensmed på egen firma och mer eller mindre proffessionell jaktguide åt mestadels utlänska jägre. Gör de flesta förekommande jobben på alla typer av vapen. Eftersom vapenjobben tar mer och mer tid så har jag tyvärr fått dragit ner en hel del på guidandet. Vilket är en mycket intressant men krävande syssla. Mestadels så består guidningen i Italienska jägare som kommer till typ Västerbottenfjällen och skogarna för rip och tjäder/skogsfågeljakt. Men även andra jakter i typ Lettland , USA , Canada, Syderuropa mm.. Samt här hemma i Sydöstra Sverige.
Publicerat December 20, 200520 yr Hallå, välkommen till ett härligt gäng. Intressant jobb du verkar ha också.
Publicerat Januari 10, 200620 yr Hej och varmt välkommen hit! Här kommer du säkert att trivas! MVH Henrik
Publicerat Januari 25, 200620 yr Hej Anders välkommen du oxå!!! Du får väl hänga på Gröna stugan inne i stan nu när du har en lätt grön nyans i huden... ;D Så lovar jag dig att du är helt trendriktig ;D