Publicerat Januari 15, 201016 yr Jaha, man tillråds presentera sig. Jag gör ett litet försök,, Jag heter Samuel och bor med min fru i Gävle tillsammans med hennes dotter Liv 10 år (fyller vilken dag som helst) som bor hos oss varannan vecka. Själv är jag liksom min vackra fru 35 år. Jag sysslar mycket med sportskytte, pistol och revolver, men ska precis till att prova på lite långdistans med gevär också. Självklart är jag jägare sedan jag tog examen -93. Någon jaktmark har jag dessvärre inte, men däremot släkt utanför Uppsala som har en del. Tanken är att med tiden skaffa min egen mark, men var sak har sin tid och till dess får jag nöja mig med de tillfällen som dyker upp. Allt från ripa till älg är aktuellt. Well, that´s about moi,,
Publicerat Januari 15, 201016 yr Välkommen. Tävlar du mycket med pistolskyttet? Var själv aktiv för 10år sedan, skulle vara kul att ta upp det igen men prioriterar jakten istället
Publicerat Januari 15, 201016 yr Välkommen! Håller själv på en del med "långhållsskytte" och fick licens på första pickan (S&W 41) i december
Publicerat Januari 16, 201016 yr Författare Välkommen.Tävlar du mycket med pistolskyttet? Var själv aktiv för 10år sedan, skulle vara kul att ta upp det igen men prioriterar jakten istället Tja, tävlar väl lite grann, inte för att jag siktar på elitnivå direkt utan mer för att det är så fårbålt kul och trevligt ... och så har jag ju börjat handladda också