Publicerat Januari 15, 201016 yr Hej! Någon som har erfarnheter av att göra affärer med Scope Haven? För Några dagar sedan beställde jag ett kikarsikte därifrån och betalade med betalkort. Idag fick jag ett mail att mina pengar ska betalas tillbaka till mig men ingen förklaring till varför...? / Erik
Publicerat Januari 15, 201016 yr Är du säker på att dom skickar till Sverige? Jag skulle beställa av ett ställe i Usa men precis innan jag skulle beställa så stod det att dom endast skicka inom Usa.
Publicerat Januari 16, 201016 yr Författare Är du säker på att dom skickar till Sverige? Jag skulle beställa av ett ställe i Usa men precis innan jag skulle beställa så stod det att dom endast skicka inom Usa. Det är jag inte men jag angav ju min adress till Sverige och beställningen slutfördes utan någon sådan information. När jag skulle ange min adress hade den en rullista med länder så de borde ju skicka utanför USA.