Publicerat Januari 16, 201016 yr Ja jag är en alljaktare från Sandviken som gör skogarna kring Lenåsen och Säveränge osäkra med mina två Vorsthrar(hm stavar man så i pluralformen?)....en nästan 2 år och en 10 månader...tikar...så fortfarande mycket tid i uppfostrande syfte mellan hyggen och granskog..Har tidigare haft taxar under många år men led svårt av Vorstehabstinens och minnen av min första för 20 år sedan. Lever med min fantastiska fru och vår 12 årige son nära skidspåren i Högbo där jag stretar på så fort det ges tillfälle.
Publicerat Januari 16, 201016 yr Hej och välkommen! Jag är inne på min första av den där rasen som jag liksom du är rädd för att stava fel. Nu efter 5 år så förstår jag att jag levde ett torftigt liv innan
Publicerat Januari 17, 201016 yr Författare Välkommen, kul med en vorstehägare. Drag i skidspåren? Har börjat lite smått med den äldsta, den yngre får vänta ett år till. Går jättebra de första kilometrarna..men när värsta springet planat ut är viltspåren roligare. Är väl inte optimalt att släpa på 84 kg bortvallad tvåbening nån längre stund. Hade ett korthår tidigare och hon var helgalen i skidåkning... på ett helt annat sätt.