Publicerat Januari 17, 201016 yr Om någon är sugen att få reda på hur det går till när 08:or jagar tjäder i Norrlands inland... då kan det vara bra att klicka på denna länk! Reseberättelse MVH! /HerrBerg
Publicerat Januari 17, 201016 yr Om någon är sugen att få reda på hur det går till när 08:or jagar tjäder i Norrlands inland... då kan det vara bra att klicka på denna länk! Reseberättelse MVH! /HerrBerg Verkar som en helt okej jaktresa, riktigt bra berättelse
Publicerat Januari 17, 201016 yr Riktigt trevlig berättelse. Ett par hundra bilder till så kan man längta tills jag ska upp.
Publicerat Januari 17, 201016 yr Trevlig läsning BB! Kul att du fick dig en tripp norr ut på toppjakt och kyla. Vad jag vet så bor väl nämnda paret i Västernorrland och inte Västerbotten. Det är nog bäst att du rätta till det om du ska ha chansen att få komma dit någon mer gång.
Publicerat Januari 17, 201016 yr Trevlig läsning faktiskt... Brukar tycka det är skittråkigt att läsa jakthistorier.
Publicerat Januari 17, 201016 yr "Varningsskott" = god jaktetik De va banne mig ngt av de roligaste ja hört. Kanske man skulle börja med för att ge viltet en chans
Publicerat Januari 17, 201016 yr Författare "Varningsskott" = god jaktetik De va banne mig ngt av de roligaste ja hört. Kanske man skulle börja med för att ge viltet en chans "HALT ELLER JAG SKJUTER SKARPT" Bara att köra VaktB... Först ett skott i marken, sedan ett i benet och avsluta med ett skott i 5:1an
Publicerat Januari 17, 201016 yr Det var ju en skaplig vikt på pippin, så det blir nog en finfin middag
Publicerat Januari 19, 201016 yr Riktigt trevlig berättelse, längtar tills jag själv får möjlighet att uppleva ngt liknande.
Publicerat Januari 19, 201016 yr Riktigt spännande och välskriven berättelse HerrBerg och hoppas den smakar.