Publicerat Januari 18, 201016 yr Nu har min lilla tjej fyllt 1 år Detta firades med tårta bestående av älgstek, torrfoder samt lite hundgodis som strössel! Givetvis fanns det ett paket också med en ny hundleksak
Publicerat Januari 18, 201016 yr Grattulera Ellen från oss med!!! Ett år går riktigt fort, tycker inte att det var längesedan de små bodde här. Kul att hon (o de andra ettåringarna) fått det så bra! MVH/ Fredrik o Jossan med Ellens mor, mormor, kusin och polare!!!
Publicerat Januari 19, 201016 yr Gratta tjejen från mig! Då ser ni fram mot nästa säsong för då börjar väl allvaret.
Publicerat Januari 19, 201016 yr Gratta tjejen från mig! Då ser ni fram mot nästa säsong för då börjar väl allvaret. Det är väl det som är meningen, än har han inte riktigt greppat konceptet, men det kommer väl!
Publicerat Januari 19, 201016 yr Författare Gratta tjejen från mig! Då ser ni fram mot nästa säsong för då börjar väl allvaret. Japp! Hon har börjat lugna ner sig lite nu och är inte lika jakttokig längre så nu kan vi börja jaga lite mer på allvar. Tänkte förmodligen låta henne gå jaktproven igen nu när hon är tillräckligt gammal. Förra gången var hon för ung men tog alla proven utan problem ändå. Dock skall jag vara konsekvent med henne och bara låta henne gå på fågel i minst ett år till.
Publicerat Januari 19, 201016 yr Författare Grattis säger även brorsan Molle! Grattis på er själva!!! Visste inte att brorsan hängde på forumet oxå