Publicerat December 4, 201015 yr Hej allihopa!Håller fortfarande på med min serie , men jag sparar lite på dom flesta så jag ska kunna göra en samling sen, är lite kvar innan dess men jag tänkte jag skulle bjuda på nån till så här innan jul å allt. mer mer måste ha mer
Publicerat December 5, 201015 yr Wow! Jag hade helt missat den här tråden. My bad!! Riktigt bra!! Det är ju helt klart att Du redan har en trogen läsekrets. Det borde väga tungt om Du vill bli publicerad i t.ex. Svensk Jakt. Representanter för SJF finns ju här på forumet. Det är ju absolut så bra, att Du borde få betalt för Dina alster. Mvh!/
Publicerat December 5, 201015 yr Författare Med så här mycket smicker kan man ju inte göra annat än ge vika . Riktigt roligt att ni uppskattar bilderna , ska nog se om jag inte kan släppa ut några till innan jul.
Publicerat December 6, 201015 yr Kan man boka sej på ett ex. när du släpper första upplagan? Detta slår till och med Hälge!
Publicerat December 9, 201015 yr Författare visst kan du boka ett exemplar, skicka 2 starköl på posten så skriver jag upp dig. men när samlingen blir klar vet ifasen, man skulle vara lite snabbare med pennan. Men det kommer nog vad det lider. Här kommer en liten rackare till , och några till ska jag minsann slänga ut innan jul....
Publicerat Februari 3, 201115 yr hur går det med utgivandet av dina serier? dom är ju helt klockrena! gillade speciellt den med jägarbrallerna som blitt för små!
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Har helt bommat det här. Har ett jätteleende över hela nyllet. Bara att samla ihop stripparna och knata iväg till något bokförlag. Vad väntar du på?
Publicerat September 12, 201114 yr Printa dina strippar i A4/A5-format (gärna signerade litografier) och sälj dom! Jag skulle absolut vilja ha ett gäng till kontoret! //Skogis
Publicerat September 20, 201114 yr Författare Min motivlackering har tagit alldeles för mycket tid från detta viktiga uppdrag , bättring måste till. och nu närmar sig ju älg-premiären med stormsteg så det kanske är läge för lite nya bilder? Finns lite i arkivet...
Publicerat September 20, 201114 yr säger som alla andra här......skit bra.. :lol: har räddat dagen.....kommer att somna med ett leende
Publicerat September 20, 201114 yr hahaha herregud hehehe mera mera får du till ett album så MÅSTE jag ha ett ex
Publicerat September 21, 201114 yr Helt fantastiska små strippar! Kollad ein din hemsida, den där med Sherlockälgen var ju dökul!