Publicerat September 15, 201510 yr Upptäckte precis tråden och hoppas några ex finns kvar! Skickar beställning och märker med mitt nick Tryck gärna upp ett urval man kan rama in och ge i present eller liknande.
Publicerat September 15, 201510 yr Jättetack för boken som kom i dag. Du har räddat mitt liv- jag har skrattat så tårarna trillar.... Det behövs lite annat att tänka på när hela huset har varit översvämmad och man har kämpat mot väderkvarnar (försäkringsbolag) i en vecka.. Hittade inget telefonnummer till dig på Eniro.se då jag googlade- skickar du det till mig i ett PM ? Med vänlig hälsning Svend PS: Skriv upp mig som prenumerant när det kommer fler böcker
Publicerat September 15, 201510 yr Fick boken i dag, men har inte hunnit läsa den ännu. Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat September 16, 201510 yr Författare Skoj att höra nu har jag fått slut på böcker men jag har beställt fler så det kommer inte att dröja länge innan det finns fler på lager det går alldeles utmärkt att förboka ett exemplar av nästa laddning om man vill. Håller på för fullt med material till uppföljaren , riktigt skoj när det är uppskattat!
Publicerat September 16, 201510 yr Jag förbokar härmed uppföljaren!Jag med! Skickat från min E6553 via Tapatalk
Publicerat September 16, 201510 yr Kanon, också på bettet och bokar upp mig för efterföljande. Skön bok! :-)
Publicerat Oktober 7, 201510 yr Författare Hej på er, Nu har jag äntligen fått hem fler böcker så vill ni köpa så finns det! passa på , det är snart jul. På måndag ska jag ut på pass igen så nu ska det kluras på nya tokerier.
Publicerat Oktober 8, 201510 yr Skrattade så ögonen rann när jag läste den, så klockren. Ska se om inte sambon skulle ha en till sin far..
Publicerat November 12, 201510 yr Författare hej på er, iår blev det minsann min tur att få skjuta en älg, min första , en liten älgkalv men man hade bra puls ändå minsann. har några böcker kvar fortfarande så jag tänkte bara tipsa om boken som julklapp. jag kan skicka med en liten extra bild till julklapparna. skicka pm så skickar jag betalnings anvisning och boken.
Publicerat December 14, 201510 yr Detta är en populär post. Jag gav farsgubben hans Lustjaktbok häromdagen eftersom han fyllde år! Nu sitter han hemma och skrattar och mår gott så den kom till rätt ställe Han kom med sin briljanta ide om att flera av dessa hade passat ypperligt som Julkort eftersom många har Juligt jakttema och man känner ju gott igen sig på var och varannan sida. Till nästa Jul så vill åtminstone jag kunna köpa ett litet paket med lite olika Julkort från dig, bara så man kan skicka en julhälsning till Jaktpolarna!! Vad sägs??
Publicerat December 15, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Det låter som en utmärkt ide! Det ska jag definitivt se till att få fram till nästa jul! ska även göra några digitala varianter om man vill använda e-posten också. Bra idé!! Kan även meddela att mitt ritande nu har fått in mig på en ny bana som etikett-designer och bryggmästare på ett lokalt bryggeri , börjar där efter nyår och ska minsann verka för att få till en riktig jaktpilsner med en fräsig etikett till törstiga jägare.
Publicerat Januari 11, 201610 yr denna tråd har jag missat helt och kan bara hålla med tidigare talare: skrattat så jag gråtit finns det någon bok kvar?
Publicerat Januari 21, 201610 yr Jag köper en bok direkt om du har någon kvar! Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat September 22, 20178 yr Börjar det inte snart bli dags för en uppföljare ? Bok 2.... Jag väntar.......
Publicerat September 22, 20178 yr 17 minutes ago Dansken sa: Börjar det inte snart bli dags för en uppföljare ? Bok 2.... Jag väntar....... Håller helt klart med, hade varit trevligt lagom till jul!!
Publicerat September 22, 20178 yr Haha! Va roligt! Hälge ha på nå vis fått slut på fantasi de senaste åren så de här va ju skitkul. Gick in på bloggsidan men den ligger nere?!