Publicerat Januari 22, 201016 yr snart 39 bor i norduppland har jagat sedan slutet av 80-talet mest med egna drevrar och gråhund,jämthund. även mycket sjöfågel och kråkjakten är en höjdare,jag dömmer drevprov och viltspår. tillbringar mycket tid på skeetbanan sommartid. har tre hundar en drevertik på 5 år, jämttik 5år och jaktpensionerad gråhund på snart 15 år. mvh/bjässen
Publicerat Januari 22, 201016 yr Hej och välkommen!Så tillvida att du inte är Tierpare vill säga Det lär ju märkas snart med tanke på hur fort han skriver inläggen. går snabbare med tolv än tio fingrar Välkommen
Publicerat Januari 22, 201016 yr Välkommen hit Rogga!! Är det Järvis pojken som lurat hit dig? Och lyssna inte på Jansson, han pratar mest i nattmössan. /Broberg
Publicerat Januari 25, 201016 yr Författare Välkommen hit Rogga!! Är det Järvis pojken som lurat hit dig? Och lyssna inte på Jansson, han pratar mest i nattmössan. /Broberg tackar ,jag hitta hit tack vare dötid på jobbet och är man från bruket så håller man väl med Jansson
Publicerat Januari 26, 201016 yr snart 39 bor i norduppland har jagat sedan slutet av 80-talet mest med egna drevrar och gråhund,jämthund.även mycket sjöfågel och kråkjakten är en höjdare,jag dömmer drevprov och viltspår. tillbringar mycket tid på skeetbanan sommartid. har tre hundar en drevertik på 5 år, jämttik 5år och jaktpensionerad gråhund på snart 15 år. mvh/bjässen Tjena Grabben!!