Publicerat Januari 22, 201016 yr Helt sanslös kille ! Skriver autograf, skruvar på en tavelspets, skjuter en Robin Hood och i övrigt ett mycket skickligt skytte, med sina fötter. Jag bugar av ödmjukhet kan jag säga..
Publicerat Januari 22, 201016 yr Det där var riktigt grymt! Så härligt att det finns folk som verkligen försöker göra det bästa av situationen, och sen att han blir sjukt grym på det också Riktigt fränt!
Publicerat Januari 22, 201016 yr Man blir riktigt inspirerad och imponerad av denna kille. Helt otroligt vad man lyckas med om man måste och har rätt inställning. Dessutom skrev han snyggare än mig Mvh Roffe
Publicerat Oktober 24, 201015 yr Fan villken eldsjäl alltså! Imponernade. Han måste haft Gunde swahn som tränare...... INGENTING ÄR OMÖJLIGT
Publicerat Oktober 25, 201015 yr Ja, man blir grymt imponerad. Vilken pricksäkerhet ! Den största spärren sitter i huvudet. Känns inte heller som han kommer undan problemet med handled. När jag sitter och känner på det så känns fotled om möjligt ännu värre i greppet på bågen. Jag måste nog jobba mer med den mentala pricksäkerheten. Den mentala spärren. Det gäller bara att övervinna den. Som den här killen. Riktigt pricksäker men på ett annat vis.....