Publicerat Januari 22, 201016 yr Jag är en av alla dem som haft "Gäst" som namn i långa tider. Tänkte komma ur garderoben nu...... Är 37 år, gift med barn och bor på Orust. Just Orust var otippat, va? Har jagat sedan början av -90 talet, mest indianjakt, tassandes själv på en liten men trevlig markbit. De senaste åren har jag mest ägnat mig åt rävjakt, smyg och lock, och bågjakt, plastdjur (ännu). Jag tycker detta är ett mycket trevligt forum med bra stämning och är mycket nöjd att t.o.m jag var välkommen:D . MVH orust
Publicerat Januari 26, 201016 yr Författare Hej igen och tack för alla välkommnanden! Fantastiskt att så många tar sig tid att skriva. Själv ligger jag på ett snitt på 0.5 inlägg/dag såg jag någonstans. Kan kanske bero på att jag skriver på mobilen och lätt snurrar bort mig på sidorna:-) hoppas det blir skare snart. Både skare och fullmåne betyder RÄVJAKT med lockpipa. Ha det!