Publicerat Januari 26, 201016 yr Hade tänkt att ta in en bekant med en terrier för att tömma ett par gryt jag har på marken, men gick bet på det. Finns det andra med lämpliga jyckar som är pigga på att jazza runt lite med spett, spade och bössa? MVH! /Bengt Berg
Publicerat Januari 26, 201016 yr Hade tänkt att ta in en bekant med en terrier för att tömma ett par gryt jag har på marken, men gick bet på det. Finns det andra med lämpliga jyckar som är pigga på att jazza runt lite med spett, spade och bössa? MVH! /Bengt Berg Var i mälarområdet är det ? En ung tjt med stort intresse till er tjänst ......Skicka pm så ringer jag .....
Publicerat Februari 3, 201016 yr Var i mälarområdet är det ? En ung tjt med stort intresse till er tjänst ......Skicka pm så ringer jag ..... Intresserat i flera ställen? så har vi ett par gryt söder om södertälje!
Publicerat Februari 3, 201016 yr Man bor i fel ända av sverige.....FAN. Hade varit roligt å jaga med terriern när tillfälle ges, här finns knappt nå grävling.