Publicerat Januari 26, 201016 yr Mine bæver tænder, både dem i kranier og på plade er begyndt at revne og der knækker stykker af dem.... De er fyldt med stearin og har aldrig haft problemer før..... De hænger tæt på brændeovnen, kan det ha noget at sige ?? Andre der har haft samme problemer.... Olsen
Publicerat Januari 26, 201016 yr Trofen på min första bäver gick också sönder och alla tänder jag haft hittills har gått av. Jag tror man ska lacka dom med epoxi eller liknande för att dr ska hålla.
Publicerat Januari 26, 201016 yr Jag fyllde mina bävertänder med syltparafin, och dom har faktiskt hållt sej fina trots att det är mer 10 år sedan jag fyllde dom första. Mvh Jocke
Publicerat Januari 26, 201016 yr Jag fyllde mina bävertänder med syltparafin, och dom har faktiskt hållt sej fina trots att det är mer 10 år sedan jag fyllde dom första.Mvh Jocke Jag gjorde ungefär detsamma och sedan lackade jag dem med klar nagellack och dom håller ännu.
Publicerat Januari 27, 201016 yr Jag har också haft problem att dom spricker. Fyllde dom sista med gips som jag sedan lackade med klarlack på sprej burk. Lackade dom flera varv och dom verkar hålla.......om du förvarar dom på ett varmt och torrt ställe har dom lättare för att spricka!!