Publicerat Januari 28, 201016 yr Hej allihop! Egentligen heter jag Gunnar och är ganska nybliven jägare. Född och uppvuxen i hälsingland men bor numera i Linköping med min sambo och en liten grabb på 5 månader. Jag har alltid varit intresserad av natur, jakt och fiske, men har inte kommit till skott med att fixa jägarexamen förrän nu i somras. Har ingen hund för tillfället, det kommer... Har bara hunnit med en enda jakt ännu, men mer ska det bli... Just nu letar jag med ljus och lykta efter nåt lämpligt jaktarrende, helst i östergötland. Det går lite trögt ännu, men skam den som ger sig. Vi ses väl på forumet eller i skogen framöver! /Blunderman
Publicerat Januari 28, 201016 yr Författare Hej och välkommen! Var i Hälsingland kommer du från? Metropolen Bollnäs! (och ja, jag gillar bandy!)
Publicerat Januari 28, 201016 yr Metropolen Bollnäs! (och ja, jag gillar bandy!) Trevligt! Där ifrån kommer min pappa också, i alla fall delvis (resten av honom är från Ljusdal)
Publicerat Januari 30, 201016 yr Författare Tack för det varma välkomnandet! Trevligt! Där ifrån kommer min pappa också, i alla fall delvis (resten av honom är från Ljusdal) Hehe... låter som han är en något "splittrad" person...