Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

forums tävling?

Featured Replies

Publicerat

fundera nu då jakten börjar avta för de flesta skulle annordna en liten tävling ?

vad skulle vara intressant? fick idag min bajsiga savage så varför inte 22 skytte ? 25,50,100 m ? öpnna riktmedel ? eller nåt annat?

pistol skytte ?

Publicerat

Skulle du vara ärlig då?

har ingen pang, eller 22:a, sicken tur annars hade lovat dig en kamp..

/C

Publicerat

22:a, kikarsikte 50 meter 10 skott

Vinnaren bjuder du på en resa till Florida i 2 veckor <_<

Publicerat
  • Författare
Skulle du vara ärlig då?

har ingen pang, eller 22:a, sicken tur annars hade lovat dig en kamp..

/C

du har ingen pang överhuvudtaget ? :|

Publicerat

jag skulle vilja ha en tävling med lite press för en gångs skull, springa 900m med utrustningen man ska använda sen skjuta 20 skott på ett mål av storlek träffområdet på rådjur på 300m med en totaltid tex 5 min.

därav kan man välja att springa snabbt och ta återhämtningen i skjutställning eller springa sakta och komma fräsh till skjutplatsen.

Publicerat

maddog: jag tror du är välkommen till mr.mauser(robsoft):s skidskyttedag <_<

där snackar vi puls, 1,7 km åknig sen skjuta 5 skott på en pistoltavla man åker och skjuter 3 gånger .. fy fabian va jobbigt

Andreas

Publicerat

10 skott.. 50m med 22LR känns som det blir trist...

men om vi gör det PLUS att man 10min före skjutandet och under skjutandet ska vara naken i minst -10... Alla skott sker från stående...

Bonusrundan är ytterligare 10minuter naket sen 5 skott liggandes i minst 20cm snö... !

Publicerat
  • Författare
10 skott.. 50m med 22LR känns som det blir trist...

men om vi gör det PLUS att man 10min före skjutandet och under skjutandet ska vara naken i minst -10... Alla skott sker från stående...

Bonusrundan är ytterligare 10minuter naket sen 5 skott liggandes i minst 20cm snö... !

går jag med på :D men det skall vara utan sikte :P järnsikten då går jag med på det hela :P

Publicerat

Kan annars tipsa dig om skidskyttetävlingen med pistol som går av stapeln här i Molkom i februari =) Jag funderar på att ställa upp, haha =))

Publicerat
du har ingen pang överhuvudtaget ? :|

Ingen pistol/revolver= pang, men å andra sidan klickar jag mest hela tiden, aka en dud.

/Christian

Publicerat
Ingen pistol/revolver= pang, men å andra sidan klickar jag mest hela tiden, aka en dud.

/Christian

Du och jag borde kunna hitta på något kul fysskytte till våren!

Vi kan ju värma upp med en 300m språngmarsch fullt utrustade och sedan skytte på tid mot lerduvor eller något :D förloraren bjuder på Burger king :P

/Mike

Publicerat
Du och jag borde kunna hitta på något kul fysskytte till våren!

Vi kan ju värma upp med en 300m språngmarsch fullt utrustade och sedan skytte på tid mot lerduvor eller något :P förloraren bjuder på Burger king :P

/Mike

Jag kan vara kontrollant, dock kommer jag i så fall sitta på en utfällbar stol och inmundiga chips, läsk och läsa nån vapenporrtidning.. :D

Publicerat
Jag kan vara kontrollant, dock kommer jag i så fall sitta på en utfällbar stol och inmundiga chips, läsk och läsa nån vapenporrtidning.. :)

Gästrummet/vapenrummet/troferummet står ständigt till ditt förfogande <_<

Vore riktigt kul om du jag och chris gjorde något kul till våren(om inte chris fegar ur ;) )

/Mike

Publicerat

Jag anmäler mig till markörgraven, fällstol har jag egen.

Publicerat

Jag ställer upp som kameraman =) En sån här sak måste ju förevigas på youtube <_<

Publicerat
Gästrummet/vapenrummet/troferummet står ständigt till ditt förfogande <_<

Vore riktigt kul om du jag och chris gjorde något kul till våren(om inte chris fegar ur ;) )

/Mike

Absolut ! :)

Jag ska ner till huvudstaden den 13 Feb. för att hämta hem S&W 38:an jag köpt, minns inte vart riktigt nu, skulle få GPS kordinater senare, men det var SO om stan tror jag.

Publicerat
Gästrummet/vapenrummet/troferummet står ständigt till ditt förfogande :)

Vore riktigt kul om du jag och chris gjorde något kul till våren(om inte chris fegar ur :lol: )

/Mike

Nice try, när har jag backat på en utmaning, jag menar jag skall tom tävla mot Humlegaard till helgen, på hans hemmaarena och bakgård?!

Mikes kombirum är en sann ära att få knoppa i och efteråt är man aldrig så taggad på skytte o jakt.

/Chris

Publicerat

Låter bra det. :)

Vi kanske ska lämna tillbaka tråden till Radium nu.. :lol:

Sorry OT:t Radium.

Publicerat
Absolut ! ^_^

Jag ska ner till huvudstaden den 13 Feb. för att hämta hem S&W 38:an jag köpt, minns inte vart riktigt nu, skulle få GPS kordinater senare, men det var SO om stan tror jag.

Sängplats,hjortbiff,budweiser och ev guidning står till ditt förfogande om så önskas B) just call!

/Mike