Publicerat Januari 28, 201016 yr Hej! Har varit reggad här någon månad och känner därför att det kanske vore på sin plats med en snabb presentation! Är då en idenorspojk. Motorintresserad, spenderar det mesta av sommaren på hoj. Har alltid varit jaktintresserad och följt med min morbror på jakt när jag var mindre men det var inte förens för ett år sedan som jag tog tag i saken och skaffade mig jägarexamen. Direkt efter att examen var klar köpte jag en ny wheaterby vanguard 30-06. Jag blev riktigt positivt överaskad av hur tätt den sköt. (3 skott alla över kanten på varandra) Trodde bara det var lumpen bössorna som kunde skjuta så bra! Har hunnit med att jaga björn, älg, räv och bäver hitils. Ångrar inte en sekund att jag började jaga.. underbart! Känslan när man hör brak i skogen och hundarna arbeta för fullt är ju nästan i klass med en fin hojtur ibland Hoppas på att få lära mig lite mer om rådjursjakt så är jag nöjd.. kanske lite toppfågel med. Eller nä va fan, jag vill jaga allt. Jaja, tänkte att det var bra att ni fick se vem jag var. Jag kommer säkert ställa mycket dumma frågor som är helt solklara för vissa men frågar man inget får man som bekant inget heller veta. Mvh falken
Publicerat Januari 29, 201016 yr Hej & välkommen Äger oxå en Weatherby Vanguard 30-06 och de går att hålla ihop fina träffbilder med den de håller jag med dej om
Publicerat Januari 29, 201016 yr Känslan när man hör brak i skogen och hundarna arbeta för fullt är ju nästan i klass med en fin hojtur ibland Mvh falken Vet inte om jag håller med dig där! Välkommen!
Publicerat Januari 29, 201016 yr Välkommen med dina frågor bara för frågar man inget får man inget veta
Publicerat Januari 29, 201016 yr Författare Tack allihopa Vet inte om jag håller med dig där! Välkommen! Hey! Hojåkare? Har du kollat in jakttråden på sporthoj.com?
Publicerat Januari 30, 201016 yr trevligt att träffas idag! imponerad av er som härdade ut hela dagen på pass idag!!!!!!! mvh stefan
Publicerat Januari 31, 201016 yr Författare trevligt att träffas idag!imponerad av er som härdade ut hela dagen på pass idag!!!!!!! mvh stefan Ja detsamma Blev lite paff bara när det var någon mrån den här sidan som kände igen mig. Haha, jag fuskade å eldade lite på passet. Hade ju fan inte gått annars
Publicerat Januari 31, 201016 yr Välkommen.. Här kanske du hittar någon du känner igen...Hälsingar på Jaktsnack
Publicerat Januari 31, 201016 yr Författare Välkommen..Här kanske du hittar någon du känner igen...Hälsingar på Jaktsnack Grymt! Visste inte att det fanns en sån tråd. Är ju som sagt lite grön än på den här sidan Tack för tipset kompis!