Publicerat Januari 29, 201016 yr tänkte bara tipsa om headweb.se där har dom jaktfilmer för uthyrning via nätet. jag såg just ripjakt med ståendefågelhund med tomas ekberg och claes ingesson...funkade väldigt bra och enkelt att komma igång bara registrera sig och hyra 29 kr eller ladda ner 89 kr . passar bra dagar som denna -25 man blir ju inte mindre sugen å släppa sina egna nu=) får vänta några månader till . fanns massa olika titlar och varierande jakter Jonas
Publicerat Januari 29, 201016 yr tänkte bara tipsa om headweb.se där har dom jaktfilmer för uthyrning via nätet.jag såg just ripjakt med ståendefågelhund med tomas ekberg och claes ingesson...funkade väldigt bra och enkelt att komma igång bara registrera sig och hyra 29 kr eller ladda ner 89 kr . passar bra dagar som denna -25 man blir ju inte mindre sugen å släppa sina egna nu=) får vänta några månader till . fanns massa olika titlar och varierande jakter Jonas blir dock dyrt i längden=/
Publicerat Januari 29, 201016 yr Författare blir dock dyrt i längden=/ bara sluta snåla=) du behöver inte se alla på en gång. 29 kr så har du ca 40 mins underhållning
Publicerat Januari 29, 201016 yr bara sluta snåla=) du behöver inte se alla på en gång. 29 kr så har du ca 40 mins underhållning jaja det finns ju annat som är dyrare iaf.. (har sagt att jag bokat en liten nu till tant) =)