Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

och då är det fyra små tassar som tassar runt i huset från och med idag ^^

Featured Replies

Publicerat

så efter 13 timmars körning är vi äntligen hemma och lite gråt var det ju i början men nu har man det rolig med leksakerna ^^ bilder kommer när sötnosen sommnat om hon nu gör det :F hon sov nästan hela bilfärden hem

Publicerat

Grattis till valp!! Skitroligt Radium!

Vilken ras vart det? Bilder!  :D

Publicerat

Visst är det toppen fick hem min för 2 veckor sen :D

Publicerat

Stort GRATTIS!!! :D

Fasiken vad kul det är med valpar ......o.....vilka förväntningar man har ....o.....vilket jobb det är B)

Lycka till nu!!!

Publicerat

Åh vad härligt. Jag längtar tills jag får åka och hämta min kille fram mot vårkanten. Dem är ju så underbara dem små liven. Vad blev det?

Publicerat

Tycker det är jävligt ocoolt av dig att komma in och lägga en sådan tråd, och sen varken bilder eller skriva vad det är för ras, SKÄMMS! B)

:D

Publicerat

Ok...vi får ha lite gissningstävling ang ras till dess att trådskaparen uppdaterar oss med fakta o bilder :D

Jag gissar på en svart jaktlabbe tik.

Publicerat

Jag är nära bomsäker på att det är en hanhund, en kinesisk nakenhund

:D

Publicerat

grattis grattis B) ! min lille parvel ligger nu och snusar på fårfällen :D . han är ju drygt 4 månader nu och är mitt inne i tandömsningen :P . Första månaderna nu har varit så jäkla roliga (och lite jobbiga B) ) Vad är det för ett litet troll du har skaffat? Bilder, tack!

Publicerat

Grattis till valpen! Kul med ett nytt ämne att fostra och jaga in! :)

Publicerat
  • Författare

ja så när småttingen sommna sommna"pappa" också in, vakna sista timmen med att hon trasslat sig in och sommnat i mitt hår ;) och snacka om att vara en sänggris! fick knappt utrymme i den :)

den blev en terrier iallafall som familje hund, en Yorkshire flicka på lite under 1 kg och 8 veckor B) om jag nu kommer ihåg rätt

post-2515-1264836676_thumb.jpg

post-2515-1264836658_thumb.jpg

post-2515-1264836691_thumb.jpg

hon har bra temp :P och katterna är livrädda förhenne, dom ser ut som 40 kilos fläskgrisar när dom är beved henne :P kanske detta blir en top grythund? :P liten chans men vem vet?

Publicerat

Vad jagar man med en sådan hund?

Pebe

Publicerat

Pebe

Just nu? -Dammråttor :)

Grattis till valpen Radium ;)

Publicerat
Just nu? -Dammråttor ;)

Grattis till valpen Radium B)

Förmodligen alltid dammråttor :) .. Sötnöt!

Publicerat

Pebe

Jaa !!! Man undrar :) kanske någon sork eller mus ! ;)

Publicerat

Ett litet charmtroll i alla fall. Grymma killers på vildsvinsjakt, dom biter sig fast i trynet tills grisen svultit ihjäl... :ph34r:

Publicerat
  • Författare
Ett litet charmtroll i alla fall. Grymma killers på vildsvinsjakt, dom biter sig fast i trynet tills grisen svultit ihjäl... :(

:P ja denna är från en special kennel från karelen dom har tränat upp dom på björnar i ryssland. väldigt effektiv packjaktshund! :P

blir säkert mest nog sork,rått,mus och annats småkryps jakt på villan med denna :P men en sak har jag märkt den vill bära på allting :ph34r: så kanske får jag en sork apportör :D:huh:;)

Publicerat
  • Författare

puh kom alldrig ihåg att det var såhär tungt med småttingar... nattade just lilla trollet som börja bli lite gnällig.

in i säng och leka natti.runda 20 minuter senare sover hon som en stock. sedan skicklig som mcgyver så sätter man henne i hennes säng med teddybjörnen och snytte filten.

så nu har pappa ledigt några timmar som han kommer spendera framför datorn med en iskall prilla och ett glass saft... :ph34r:

hon har nu dragit dubbelt / trippelt sin egen vikt och storlek flera gånger och hon vill inte sluta :blush: 3 stora buntar paracord med närmare 100 meter snöre ser man hur den dras på golvet. så tittar man runt hörnet och ser trollet in action ;)

och ja hon heter Ellen Modig Radiumssdotter

Publicerat

Hej Radium.

Min fråga verkade nog konstig men det fanns flera kommentarer om att jaga in hunden så jag blev nyfiken.Och frågar man inte får man inte veta...

Grattis till din nya kompis!

Pebe