Publicerat Februari 1, 201016 yr Skall köpa en Astro, Var hittar jag den billigast? Den billigaste jag har hittat är i usa för 499 dollar med dc 30 Jag kan få hem den utan problem då mina föräldrar skall dit om 1 månad. Tänkte mest om det är någon som har några andra tips?
Publicerat Februari 5, 201016 yr Skall köpa en Astro, Var hittar jag den billigast? Den billigaste jag har hittat är i usa för 499 dollar med dc 30 Jag kan få hem den utan problem då mina föräldrar skall dit om 1 månad. Tänkte mest om det är någon som har några andra tips? Misstänker att det blir svårt att slå det priset. Har själv jagat div. tekniska attiraljer, främst till kamera, men även MC prylar, och allt är alltid billigast i USA. Jobbigt bara att det kostar en slant att åka dit å handla, så jag föredrar att handla från UK om jag inte känner ngn som är eller ska till staterna i samband med att jag behöver ngt. Mitt tips, köp från staterna nu när du har chansen.
Publicerat Mars 9, 201016 yr Misstänker Att det blir Svårt att slå det priset. Har själv Jagat div. tekniska attiraljer, Främst till kamera, men även MC prylar, och allt är alltid billigast i USA. Jobbigt bara Att det kostar en slant Att åka dit å handla, så jag föredrar att handla från UK Om Jag Inte Känner ngn som är eller ska till staterna i Us med Att jag behöver ngt. Mitt tips, köp från staterna Nu när du har chansen. [/ quote] För kännedom så är inte de amerikanska Astro 220 godkända i Sverige. De har fel frekvens, och finns det fler i jakt laget som har en Astro och denna är köpt i Sverige, så är chanserna väldigt stora att ni inte ser varandras hundar. Skall du köpa i Sverige så kan jag lugnt rekommendera Hylte Lantmän och prata gärna med Fredrik där. En alldeles förträfflig och trevlig säljare.
Publicerat Mars 9, 201016 yr Misstänker Att det blir Svårt att slå det priset. Har själv Jagat div. tekniska attiraljer, Främst till kamera, men även MC prylar, och allt är alltid billigast i USA. Jobbigt bara Att det kostar en slant Att åka dit å handla, så jag föredrar att handla från UK Om Jag Inte Känner ngn som är eller ska till staterna i Us med Att jag behöver ngt. Mitt tips, köp från staterna Nu när du har chansen. [/ quote] För Kännedom Så är inte de amerikanska Astro 220 Godkända i Sverige. De har fel frekvens, och Finns det fler i jakt laget som har en Astro och denna är Köpt i Sverige, så är chanserna väldigt stora Att ni inte ser varandras hundar. Skall du köpa i Sverige så kan jag lugnt Rekommendera Hylte Lantmän och prata gärna med Fredrik där. En Alldeles förträfflig och trevlig säljare.