Publicerat Februari 2, 201016 yr Hej! Jag är en 28årig kille som bor i Västerbottens inland. Har under de senaste 5 åren jobbat i försvarmakten men har precis slutat och blivit helt civil. Jag jagar det mesta men det som faller mig lättast för är älgjakt men min passion är fågeljakt. Hittills har det mest blivit toppjakt pågrund av att jag ej haft tillgång till någon hund. Nu har jag dock skaffat en ung norrbottensspets hane som kommer att ha sin premiär jakt till hösten som jag ser fram emot väldigt mycket. Övrig tid på året så försöker jag hinna med så mycket predator jakt jag hinner till förmån för fågelstammen. //Fredrik
Publicerat Februari 2, 201016 yr Då delar vi bakgrund med försvarsmakten bakom oss Jag har 12 år i stridsvagnstjänst. Välkommen!
Publicerat Februari 2, 201016 yr Välkommen! Skoj med fler som gillar mina favorit jakter trädskällare och toppfågel
Publicerat Februari 3, 201016 yr Författare Tack alla! Känner mig välkommen! Tanken är att i framtiden förhoppningsvis kunna ge er ett litet motstånd i månadstävlingen
Publicerat Februari 3, 201016 yr Hej!Jag är en 28årig kille som bor i Västerbottens inland. Har under de senaste 5 åren jobbat i försvarmakten men har precis slutat och blivit helt civil. //Fredrik Välkommen ut i friheten! Får man fråga vad du tänker syssla med för brödfödan?