Publicerat Februari 3, 201016 yr Kom på att jag inte skrivit om mig själv. 26åring från Bergsjö i norra Hälsingland. Jagar det mesta såsom älg, predatorer mm. Uppvuxen med Finnstövare som vi jagat hare med, tror jag jagat mig less på dessa små parvlar när man aldrig fick skjuta som yngre då hundarna skulle driva hela dagarna, lite mer sugen på rävdrev nuförtiden. Har haft Tjt och är sugen på att skaffa mig en ny grythund. Har för tillfället en blandras hamiltonstövare/Hälleforsare.
Publicerat Februari 8, 201016 yr Har haft Tjt och är sugen på att skaffa mig en ny grythund. Har för tillfället en blandras hamiltonstövare/Hälleforsare. Välkommen Är det min tik som är mormor? Vi ses i helegen och ladda upp mycket ammo.
Publicerat Februari 8, 201016 yr Författare Välkommen Är det min tik som är mormor? Vi ses i helegen och ladda upp mycket ammo. Japp det stämmer. Jajjamen ska bli sköj och intressant.