Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Träningsgrupp

Featured Replies

Publicerat

Nu när säsongen i stort sett är slut så får man ju ta sig en funderare på hur man ska kunna genomlida tiden till den 1 oktober 2010 <_<

Tänkte kolla om det finns intresase här på forumet att starta en träningsgrupp för våra jakthundar, oavsett ras.

Det blir liksom lättare att ta sig tiden om det blir mer planerat och att man puschar varandra.

Själv har jag tänkt att främst fortsätta träna min Wachtelhund inom lydnad, apportering och viltspår och självklart en hel del fysträning.

Bor i Kode ca 3 mil norr om Göteborg.

Publicerat
  • Författare

Hmmm..F-n va detta en så dålig idé?

Publicerat

Det var en bra ide tycker jag, nu går jag "hemmavid" på lite olika kurser till våren. Annars vore det trevligt att träffa likasinnade...Om ni får ihop något kanske man kan titta bort någon gång.

Pebe

Publicerat

I´m in! Bara att hojta!

Publicerat
  • Författare
Det var en bra ide tycker jag, nu går jag "hemmavid" på lite olika kurser till våren. Annars vore det trevligt att träffa likasinnade...Om ni får ihop något kanske man kan titta bort någon gång.

Pebe

Trevligt! Hör av mig om det blir något.

Publicerat
  • Författare
I´m in! Bara att hojta!

Gött!!! Dig kan man räkna med :ph34r:

Om inte annat drar vi nog igång den vanliga träningen när snön börjar försvinna.

Publicerat
  • Författare

Förresten. Jag har träningsplan, skog för viss träning, apportkastare, apportvilt och en hel del fysträningsprylar......

Publicerat

Fysträningsprylar?!?!? Har du satt upp en skivstång i ladan <_< ?!?! Är alltid pigg på hundaktiviteter, kan ju lägga lite spår osv hemma vid så turas man om.

Publicerat
  • Författare
Fysträningsprylar?!?!? Har du satt upp en skivstång i ladan :lol: ?!?! Är alltid pigg på hundaktiviteter, kan ju lägga lite spår osv hemma vid så turas man om.

Självklart finns det skivstänger på loftet i ladan :rolleyes: fast inte till dogsen B)

Har dragselar olika dragmotstånd, 3hjulig spark att spänna för hunarna, klövjeväskor, löpband, benvikter o säkert en massa mer bra prylar.