Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

jakt kniv i root masur.

Featured Replies

Publicerat

Här har jag en jakt kniv, allround jag gjort. Gjorde skaftet av stabbat root masur björk med mässing inlägg. Tänkte att jag gör den inte så komplicerad då jag tycket materialet får tala för sig själv. Bladet är kolstål polerat ca 9 cm långt.

Jag säljer den om någon är intresserad för 1400 kronor.

mvh Kimmo Lilja

w-3.jpg

k-9.jpg

j-7.jpg

h-3.jpg

d-7.jpg

a-17.jpg

q.jpg

Publicerat

ah den kniven är som en dröm. synd bara att en kniv ligger lite för långt ner på prioriteringslistan ;(

Publicerat
  • Författare
ah den kniven är som en dröm. synd bara att en kniv ligger lite för långt ner på prioriteringslistan ;(

Tackar -_-

Du får ta bort annat från prioterings listan så att kniv köp hamnar högre :lol::wub:

Publicerat
Tackar :lol:

Du får ta bort annat från prioterings listan så att kniv köp hamnar högre :):wub:

Haha,

Jägarexamen

Vapen

Körkort

Bil

De måste faktiskt gå före -_-

Publicerat

Snyggt och prydligt som vanligt Kimmo :wub:

Publicerat

Sköna linjer i den där, slank och fin. Klassisk finsk/svenskt hantverk om jag får drista mig till att hissa nationalflaggorna lite.. :wub:

Ser välbalanserad ut också. mums.

Snyggt jobbat. Är det Hankallas blad i den eller?

Publicerat
  • Författare

Tackar. Lite finska influenser blir det nog fast man inte tänker på det:rolleyes:

Bladet har jag fått någon gång av min bror. Vet inte vem det är som gjort det men han köpte den av en lokal smed i Norra Finland.

mvh Kimmo

Publicerat

Snyggt Kimmo. :D

Seved

Publicerat

Fördjävla vacker kniv Kimmo!

Publicerat

Snyggt hantverk Kimmo! Hur går det med fotona som vi skrev om? Jag tänkte om du ville ha reda på det bara.

Publicerat

Absolut den snyggaste kniven jag sett på länge, tyvärr kan inte heller jag motivera ett köp för stunden!

Man blir sugen på att försöka tillverka en kniv själv, men hantverket och jobbet känns för avlägset för mig. Det är nog tiden och bristen på plats att arbeta med hantverk på som saknas...

Riktigt snygg kniv, och jag vill verkligen ha den kniven. Enormt vacker!

Vilket habegär!

Publicerat
  • Författare

Hej.

Sänker kniven lite grann till 1350 kronor bara för att få iväg den. Som ni ser är det inte någon vinst direkt på priset.

mvh Kimmo Lilja

Publicerat

Du har snart PM Kimmo.

/Christian

Publicerat
  • Författare
Du har snart PM Kimmo.

/Christian

Hej Christian.

Kniven är din o tackar o bockar :lol: Du har PM också.

mvh Kimmo Lilja

Publicerat

Tjooooooohoooooo,

nu har jag en egen K Lilja kniiiv, jag är så glad, så nöjd..

/Christian

Publicerat
Tjooooooohoooooo,

/Christian

FAN! Hade precis töm kassakistan... Grattis Christian N till en väldigt fin kniv, hoppas du får mycket glädje av den i framtiden.

Publicerat

Du får nästan sluta lägga upp såna här trådar. :lol:

Först så svär man en stund att kassan inte tillåter att man köper kniven.

Efter det så blir man avundsjuk för att man inte själv kan göra lika vackra skapelser.

Publicerat
Tjooooooohoooooo,

Ett stort jä*la GRATTIS kommer ekande genom Jämtlands skogar! :lol:

Publicerat

Jag såg Kimmos annons på blocket där tog han minsann ytterligare 400:- så han säljer till kompispris på forumet.

Jag visste att det skulle visa sig vara bra att bli medlem.... :o

Publicerat
  • Författare
Jag såg Kimmos annons på blocket där tog han minsann ytterligare 400:- så han säljer till kompispris på forumet.

Jag visste att det skulle visa sig vara bra att bli medlem.... ;)

Det är klart att medlemmarna här ska ha rabatt. <_<:D

mvh Kimmo L

Publicerat
Det är klart att medlemmarna här ska ha rabatt. <_<;)

mvh Kimmo L

Har också sett att vi på forumet får rabatt, och därför grämer det mig ännu mer att jag gick bet på kniven som Christian N vann!

Kommer med stort intresse följa Kimmos kommande trådar, för nu finns pengarna och jag hoppas bara det dyker upp en snarlik kniv snart igen för jag vill också kunna stoltsera med en kniv köpt av en forumist.

Kimmor, detta var ingen beställning från min sida men har du något liknande på gång som den Christian nu är stolt ägare till så är jag intresserad.

För djävla snygg kniv Christian, grattis!

Publicerat
  • Författare
Har också sett att vi på forumet får rabatt, och därför grämer det mig ännu mer att jag gick bet på kniven som Christian N vann!

Kommer med stort intresse följa Kimmos kommande trådar, för nu finns pengarna och jag hoppas bara det dyker upp en snarlik kniv snart igen för jag vill också kunna stoltsera med en kniv köpt av en forumist.

Kimmor, detta var ingen beställning från min sida men har du något liknande på gång som den Christian nu är stolt ägare till så är jag intresserad.

För djävla snygg kniv Christian, grattis!

Hej Maichel o tackar för kommentarerna.

Kommer vartefter ha liknande knivar till salu men kan inte säga när. Sitter o pular med detta när jag får lite tid över från min familj på 4 barn, 3 hundar och ett fulltids jobb. Som ni förstår så får inte alltid min lilla hobby så mycket tid över. Men jag ska försöka ha några färdiga vartefter tiden lider -_-

mvh Kimmo Lilja

Publicerat

Skicka ett PM till mig när du har en likadan kniv igen :D

Erik

Publicerat
  • Författare
Skicka ett PM till mig när du har en likadan kniv igen :blush:

Erik

Hej Erik.'

Du ska få en vink B):D