Publicerat Februari 8, 201016 yr Jag är 45 år bor i sörmland jagar gärna med drivande hundar har själv en tax tik o en basett artesien normand tax tiken är trippelcampion. Är drevprovsdomare sedan många år annars jagar jag allt som är roligt
Publicerat Februari 8, 201016 yr välkommen pappa ! Kommer föräldrarna invadera Jaktsnack? Kan detta vara slutet på en era? Välkommen!
Publicerat Februari 8, 201016 yr Kommer föräldrarna invadera Jaktsnack? Kan detta vara slutet på en era? Välkommen! ja jag tror så
Publicerat Februari 8, 201016 yr Författare Fan va gammal du är Ja du pojkspoling det fanns jakt innan du var född
Publicerat Februari 8, 201016 yr Fan va gammal du är Sade den gamle mannen som är 10 år äldre än mig...
Publicerat Februari 9, 201016 yr Författare Ja du lilla nicke när du kommer upp i min tid i skogen så är du pangsis för länge sen
Publicerat Februari 9, 201016 yr du får akta dej va du skriver då hej och välkommen ja jag får nog det
Publicerat Februari 9, 201016 yr Författare Hej och välkommen kul med flera sörmlänningar. en får tacka