Publicerat Februari 9, 201016 yr snart är det dags, vi labbe som snart är fyllda 15 ska snart få somna in, han var en väldigt bra apportör,men nu så kämpar han mest för att kunna resa sig upp från golvet,bakbenen är svaga och han ser knappt eller hör, vf kan en sån hund inte bara somna in i sin egen korg?så man slipper ge den sprutan? hade varit så mycke skönare och lättare, och jag som inte har ett minne utan jäger, kommer det blir väldigt svårt, men det gäller att be strong!
Publicerat Februari 9, 201016 yr usch ja det är inget roligt beslut att ta Men hellre göra det snarast än att se kompisen ligga och lida...
Publicerat Februari 9, 201016 yr Som du själv sa , Be strong.Det är tufft men samtidigt ett ansvar som vi har. Eller som min veterinär sa till mej " egoist , tänk på hunden istället för dej själv". Lider med dej. Pebe
Publicerat Februari 9, 201016 yr Usch, jag ryser. Tog nyligen bort vår Tax. Det var fruktansvärt jobbigt, men efteråt känns det bättre. Inte vill man att dem ska ha ont och lida.
Publicerat Februari 10, 201016 yr Beklagar. Men hoppas hunden har haft ett bra liv hittills. På någe vis är man ju medveten om deras begränsade livslängd, men det blir ju inte lättare när det är dax för det.
Publicerat Mars 6, 201016 yr Författare Nu är han avlivad, skulle in i duschen så skriker mamma på mig att jäger inte kan resa sig, vi hjälper han att ställa sig upp, men vänster bakben funkar inte, helt stelt och mamma trodde han fått en hjärnblödning, han skakade och gnydde så vi fick fara med ilande fart till vetrinären som tog slut på hans lidande, Vila I Frid : Jäger <3