Publicerat Februari 10, 201016 yr Jag undrar om nån som vet om tikka m70 i kal.12/.222rem är något att ha? och isåfall vad som är bra och dåligt med det? Samt, har det frästa spår för kikarfästen och i vilken diameter?
Publicerat Februari 10, 201016 yr Jag undrar om nån som vet om tikka m70 i kal.12/.222rem är något att ha? och isåfall vad som är bra och dåligt med det?Samt, har det frästa spår för kikarfästen och i vilken diameter? En bra bössa och det går att montera optiska riktmedel.
Publicerat Februari 10, 201016 yr Den har frästa spår. Det skulle väl vara det där med hanen som inte faller alla på läppen. I övrigt ofta bra precision och helt friliggande kulpipa, vilket innebär att du inte behöver vänta så jävla länge mellan kulskotten när du vill skjuta inom klisterlappen
Publicerat Februari 10, 201016 yr Författare Tackar för svaren. Jag ska eventuellt titta på en. Ska se om säljaren accepterar mitt bud Återkomer (om jag inte glömmer) om hur det gick.