Publicerat Februari 10, 201016 yr Varför får jag en massa mail från denna tråd? Jag prenumenerar inte på den och inget skrivs i den heller
Publicerat Februari 10, 201016 yr Blod och pälsrester hittade! Kan ju faktiskt vara vad fassen som helst för djur. Som vanligt en höna av en fjäder eller i detta fallet, en varg av en pälstuss.
Publicerat Februari 10, 201016 yr http://www.nwt.se/torsby/article657395.ece Läste det precis jag oxå Men som sagt de är väldigt snabba med att beskylla jägarna innan de vet så mycket!!!
Publicerat Mars 9, 201016 yr Är som du säger 87an-Hjalmarsson dom e snabba på och beskylla oss. Synd bara att de finns tjuvskyttar där ute som förstör för oss andra som försöker.... även om nu detta kanske inte var en tjuvskjutning.
Publicerat Mars 9, 201016 yr Ja förra gången de hittade blod och päls efter en mistänkt "tjuvskjuten" varg visade det sej att det var en räv!!!!! Fast de ville de inte tala om i tidningen!! Har inte hört hur de gått denna gången men man har ju sina funderingar!!!
Publicerat Mars 10, 201016 yr Ja förra gången de hittade blod och päls efter en mistänkt "tjuvskjuten" varg visade det sej att det var en räv!!!!! Fast de ville de inte tala om i tidningen!! Har inte hört hur de gått denna gången men man har ju sina funderingar!!! Samma sak hände i trakten där jag bor, då gällde det en tjuvskjuten lokatt som hade hittats i en sopsäck. Det visade sig att det var en vanlig bondkatt!!
Publicerat April 2, 201016 yr Tjuvjakt är inget som är accepterat varken av oss jägare eller annat folk, På jaktmarken där min far jagar så hittade dom en hagel hylsa i kaliber 10, Hylsan hittades i ett jakt torn, ingen i laget äger eller vet någon som äger en hagelpang i kaliber 10, så allting tyder på tjuvjakt.