Publicerat Februari 10, 201016 yr http://www.spuhr.se/download/artiklar/JoF_2006_8_s36.pdf Håkan spuhr har testat det. Personligen gillar jag det
Publicerat Februari 10, 201016 yr Jag har ett sådant sikte och är mycket nöjd. Jag jagar en hel del på nätterna och bättre belysning får man leta efter. Jag har även testat en del svingskytte på dov och det funkar även det tack vare den hyfsat låga förstoring som siktet erbjuder. Sedan är skillnaden inte så stor med triangeln och och punkten i aimpointen som jag kör med när jag för hundar och behöver kunna skjuta lite snabbare. Trijiconen konkurerar med kikare som kostar lika mycket utan belysning anser jag.
Publicerat Februari 10, 201016 yr Författare Jag har ett sådant sikte och är mycket nöjd. Jag jagar en hel del på nätterna och bättre belysning får man leta efter.Jag har även testat en del svingskytte på dov och det funkar även det tack vare den hyfsat låga förstoring som siktet erbjuder. Sedan är skillnaden inte så stor med triangeln och och punkten i aimpointen som jag kör med när jag för hundar och behöver kunna skjuta lite snabbare. Trijiconen konkurerar med kikare som kostar lika mycket utan belysning anser jag. så det är helt klart ett sikte jag ska satsa på? kommer nog köra på mil-dot, då jag vill ha korset
Publicerat Februari 10, 201016 yr så det är helt klart ett sikte jag ska satsa på? kommer nog köra på mil-dot, då jag vill ha korset Mildoten finns väl inte för 56-gluggarna?
Publicerat Februari 10, 201016 yr Författare Mildoten finns väl inte för 56-gluggarna? jo på den hemsidan jag tittat så stog det dom måtten och kan kunde välja 3 olika
Publicerat Februari 10, 201016 yr Jag har inte sett mildot i 2,5-10x56 däremot finns duplexen och den har jag Belysningen är perfekt för vak o liknande fast den lilla punkten är inte till någon direkt nytta dagtid. Triangeln passar bättre om man vill ha ett kombinerat drevsikte. /Lasse
Publicerat Februari 10, 201016 yr Jag har kollat i en 2,5-10x56 med mil-dot så nog borde den finnas alltid MVH/Jocke
Publicerat Februari 10, 201016 yr Här någonstans känner jag att det börjar bli dags att ge upp min tes om att de inte finns med mildot. Fast jag håller ut ett tag till.
Publicerat Februari 10, 201016 yr Här någonstans känner jag att det börjar bli dags att ge upp min tes om att de inte finns med mildot. Fast jag håller ut ett tag till. "Mor lärde mig att aldrig ge upp" MVH/Jocke
Publicerat Februari 10, 201016 yr Jag har ett sådant med triangeln och älskar siktet. Jag har skjutit 3 st älgar med den kikaren och det var bara att lägga in triangeln i djuret och trycka av. Grymt bra. Jag har nu satt det på min 9,3x57 som vakkikare samt bra att ha bössa i spannmålen med lampa. Det kommer att bli grymt.
Publicerat Februari 10, 201016 yr Jag har ett sådant med triangeln och älskar siktet. Jag har skjutit 3 st älgar med den kikaren och det var bara att lägga in triangeln i djuret och trycka av. Grymt bra. Jag har nu satt det på min 9,3x57 som vakkikare samt bra att ha bössa i spannmålen med lampa. Det kommer att bli grymt. Haha, tack för inlägget. Nu har även jag bestämt mig. det KOMMER bli ett trijicon :D
Publicerat Februari 11, 201016 yr Här någonstans känner jag att det börjar bli dags att ge upp min tes om att de inte finns med mildot. Fast jag håller ut ett tag till. http://www.trijicon.com/user/parts/product...mp;categoryID=5 Schack Matt!! /Må
Publicerat Februari 11, 201016 yr Köp ett, du kommer inte ångra dig. Riktigt bra sikte för inte allt för stor summa pengar. Köp!
Publicerat Februari 11, 201016 yr Författare Här någonstans känner jag att det börjar bli dags att ge upp min tes om att de inte finns med mildot. Fast jag håller ut ett tag till. http://www.hundforaren.se/Webshop/Butiken.php?accupointTR22= vet inte riktigt om du vill ha mer bevis, men där har du, hehe,