Publicerat Februari 10, 201016 yr jag använder CRC vapen olja i alla mina bössor har funkar bra tycker jag. Break-Free SMX Vapenolja är nånting jag skall börja kika in på har hört väldigt bra om den.
Publicerat Februari 10, 201016 yr Tycker break free ryker lite mycket när det går hett till kört vitt litium fett med ptfe från crc och nöjd hittills med det!
Publicerat Februari 10, 201016 yr Kör med Break Free CLP i min Urika och är nöjd med det. Har inte märkt att det ryker mer än någon annan olja men jag mesar mig väl mer är än Pertan i mitt skytte
Publicerat Februari 10, 201016 yr Break Free CLP till allt.. rengöring, smörjning.. Break Free SRX för bössorna som går i idé över vintern =)
Publicerat Februari 11, 201016 yr Kör med Break Free CLP i min Urika och är nöjd med det. Har inte märkt att det ryker mer än någon annan olja men jag mesar mig väl mer är än Pertan i mitt skytte Det är nog helt rätt en hagel halvauto blir nog inte lika varm, där clp börjar ryka har varit i pistolen under mängdträning.
Publicerat Februari 11, 201016 yr Det är nog helt rätt en hagel halvauto blir nog inte lika varm, där clp börjar ryka har varit i pistolen under mängdträning. Allvarligt? Låter som du inte fått bort överskottet ordentligt?
Publicerat Februari 11, 201016 yr Allvarligt? Låter som du inte fått bort överskottet ordentligt? Svårast runt fjädern under pipan! men den är lite rökig för min smak!
Publicerat Februari 11, 201016 yr Svårast runt fjädern under pipan! men den är lite rökig för min smak! vad för pistol har du ? funderat att köra sakerna in i diskmaskinen?
Publicerat Februari 11, 201016 yr vad för pistol har du ? funderat att köra sakerna in i diskmaskinen? en glock, problemet är löst med litiumfett!
Publicerat Februari 11, 201016 yr en glock, problemet är löst med litiumfett! ok har läst lite om hur folk använder diskmanskinerna just för glockarna. sprillandes rena utan att kladda ner händer iKjN7IIjh-E
Publicerat Februari 11, 201016 yr hmm ett mysterium se 1:10 hur vapen delarna är där sen kolla 1:45 hur dom är där om han nu körde dom i maskin så flyttade han dom innan han körde igång den eller så fejka han iofs så tvivlar jag starkt på att just glocken inte skulle palla med det men jag hoppas att han bor ensam eller att det "bättre" hälften inte vet om det
Publicerat Februari 11, 201016 yr En annan olja som jag tycker fungerar bra är DWF Motorcyckle, en lite tunnare olja tyvärr i sprayform...
Publicerat Februari 11, 201016 yr =) nu skall du vara försiktig. så inte pertan och jag måste sätta dig på plats. kapten lillsnorre
Publicerat Februari 11, 201016 yr nu skall du vara försiktig. så inte pertan och jag måste sätta dig på plats. kapten lillsnorre Ingen större risk, krappen =)
Publicerat Februari 11, 201016 yr Ingen större risk, krappen =) finsk brytning och finlandsvenska är 2 skillda saker. The queen is not amuzd
Publicerat Februari 12, 201016 yr Författare finsk brytning och finlandsvenska är 2 skillda saker.The queen is not amuzd
Publicerat Februari 12, 201016 yr finsk brytning och finlandsvenska är 2 skillda saker.The queen is not amuzd Jaså? Jaha, hur skiljer man dem åt då? =)
Publicerat Februari 12, 201016 yr Jaså? Jaha, hur skiljer man dem åt då? =) Finskbrytning finne som prattar svenska ku1J6U71jBA Finlandsvenska Fq92_9X7BKw
Publicerat Februari 15, 201016 yr Finskbrytning finne som prattar svenskaFinlandsvenska Du vet att jag inte kan låta bli =) Men jag är HELT säker på att du ser ut och låter som killen i den övre videon. Kanske med ett eller ett par kilo till på magen.. Ta inte min illusion ifrån mig!