Publicerat Februari 10, 201016 yr Dags att renovera gamla bettan, fanns att köpa en gasfjäder för några år sedan. Men nu kommer jag inte ihåg namn eller vem som sålde den.
Publicerat Februari 10, 201016 yr Theoben, en ok produkt, pangen skjuter jämnare, iom att jag aldrig fick min Tracker pre 94 .22 att skjuta så sålde jag den. Om du får välja, köp den för ett .177 gevär, det ger dig mer effekt men skall inte medföra att du blir licenspliktig, i varje fall enligt den cronografering som jag fick gjord efter jag fixat min "bettan". Med gamla hederliga Eley Wasp sköt den som bäst 5 skott inom 40 mm på 25 meter, men ack så skön den var att ha den med ut i skog o mark, saknar den lite, skall nog ordna med ett FX. /Christian
Publicerat Februari 11, 201016 yr Författare Theoben va namnet jag sökte, tackar. Innehavet av trackern är som sagt inte pga dess välskjutande utan mer nostalgi samt att den e jävligt snygg. Enda luftbössan som konkurerar är isf BSA lightning i .22
Publicerat Februari 11, 201016 yr BSA Carbine helstock var annars en rätt läcker skapelse, hade ett tag ett sug efter en sådan i .22, det sket sig på att den var för dyr just då. Enklast köper du gasfjädern från England, kommer med paket hela vägen hem, minns inte var jag köpte den ie vilken nätsäljare. /Christian