Publicerat Februari 11, 201016 yr Jag skulle behöva lite tips på någon som är en bra föredragshållare angående vildsvin med jakt som perspektiv. Vi har haft ett tidigare tillfälle med ett mer forskningsbetonat etologiskt tema. Nu vill vi ha någon som kan berätta hur man med jakt "förvaltar" grisarna. Allt i från effektiv åteljakt till hur man fredar vetefälten. Nån som har lyssnat på någon bra? mvh/Må
Publicerat Februari 11, 201016 yr Jag skulle behöva lite tips på någon som är en bra föredragshållare angående vildsvin med jakt som perspektiv. Vi har haft ett tidigare tillfälle med ett mer forskningsbetonat etologiskt tema. Nu vill vi ha någon som kan berätta hur man med jakt "förvaltar" grisarna. Allt i från effektiv åteljakt till hur man fredar vetefälten.Nån som har lyssnat på någon bra? mvh/Må Kom till Västerås i Mars och döm själv
Publicerat Februari 11, 201016 yr Författare Kom till Västerås i Mars och döm själv Ok... Tid och plats? /Må
Publicerat Februari 11, 201016 yr Jag skulle behöva lite tips på någon som är en bra föredragshållare angående vildsvin med jakt som perspektiv. Vi har haft ett tidigare tillfälle med ett mer forskningsbetonat etologiskt tema. Nu vill vi ha någon som kan berätta hur man med jakt "förvaltar" grisarna. Allt i från effektiv åteljakt till hur man fredar vetefälten.Nån som har lyssnat på någon bra? mvh/Må Hej! Det finns många aktörer på den marknaden. Leif Fredriksson Katrineholm Carl Pfeiff Falkenberg Per Kristoffersson Katrineholm Sen kanske "Linkis" å han vänner kan också. Mvh/