Publicerat Februari 11, 201016 yr Som några redan vet så valde jag att köpa en plott med "papper" i somras. En av anledningarna (det fanns många) var just att det fanns skk papper så att jag skulle kunna, som ett binöje, ställa ut henne. Så jag ringde skk och frågade om man fick ställa ut den trots att dom inte var fci godkända. Jodå, var svaret men inte på internationella tävlingar. Ok, funkar för mig tänkte jag. Så till saken nu då! Försökte anmäla henne till lilla sthlm idag.... Det gick inte Blev irriterad och ringde upp skk och fråga hur det plötsligt var omöjligt?? Svaret var rakt: Jag hade blivit fel informerad tidigare av skk. Egentligen spelar det ingen större roll eftersom det är jakten som gäller, fast jag är lite bitter. Ställer henne i Sollentuna på lördag iaf. Får väl masa runt på inof bara för nöjet. Vem vet, det kanske dyker upp en stilig plotthanne med trevliga jaktegenskaper någon dag!
Publicerat Februari 11, 201016 yr Vem vet, det kanske dyker upp en stilig plotthanne med trevliga jaktegenskaper någon dag! Det där får du ta i singeltråden i stället
Publicerat Februari 11, 201016 yr Du har ju ditt på det torra när (och jag är övertygad om att det blir) skarpt läge inträffar, då kan du ju ställa din Plott och få de exteriöra egenskaperna bokförda och premierade. Lycka till i... Badmintonhallen?
Publicerat Februari 11, 201016 yr Författare Du har ju ditt på det torra när (och jag är övertygad om att det blir) skarpt läge inträffar, då kan du ju ställa din Plott och få de exteriöra egenskaperna bokförda och premierade. Lycka till i... Badmintonhallen? Ja, om 5 år eller något! Japp rackethallen:)
Publicerat Februari 13, 201016 yr Författare Idag har vi varit på utställning:) Bir, Hp och 3:a i grupp 6! Nöjd... Med observation på "före" finstövare ´å några andra!
Publicerat Februari 13, 201016 yr Idag har vi varit på utställning:)Bir, Hp och 3:a i grupp 6! Nöjd... Med observation på "före" finstövare ´å några andra! Grattis!
Publicerat Februari 16, 201016 yr Grattis till framgångarna i utställningsringen! Du talade om "stilig plotthanne med trevliga jaktegenskaper". Självklart kommer man då direkt att tänka på min jaktfantom Plopp! En lyckad kombination av intellektuell briljans, skönhet och jaktlig toppförmåga
Publicerat Februari 16, 201016 yr Författare Grattis till framgångarna i utställningsringen! Du talade om "stilig plotthanne med trevliga jaktegenskaper". Självklart kommer man då direkt att tänka på min jaktfantom Plopp! En lyckad kombination av intellektuell briljans, skönhet och jaktlig toppförmåga Torkel!!!! Nu ljög du väl dig blå??!! Elller var det dig själv du prata om? Tack iaf, har inga planer på att para med oreggat. Fixa!!
Publicerat Februari 16, 201016 yr inga planer på att para med oreggat. Fixa!! Grattis till utställningen! Syftar du på SKK reggade plotthanar så kan de nog blir lite ont om lämpliga kavaljerer Inte så lite bekymmer med att de reggas i 3 olika organisationer.. UKC, AKC o SKK..
Publicerat Februari 16, 201016 yr Är det bara jag som tycker att det ser ut att vara lite "lammkött" över den där stolta killen? /Christian
Publicerat Februari 16, 201016 yr Författare Är det bara jag som tycker att det ser ut att vara lite "lammkött" över den där stolta killen?/Christian Vad menar du Lita har inte alltid varit stor heller... Det kan omöjligt bara vara Jaktlivet´s som får sina annexreggade? Fram för fler tycker jag, så dom får komma ur garderoben.
Publicerat Februari 16, 201016 yr Torkel!!!!Nu ljög du väl dig blå??!! Elller var det dig själv du prata om? Tack iaf, har inga planer på att para med oreggat. Fixa!! Jo, lite blåaktig blev jag!
Publicerat Februari 17, 201016 yr Han har i alla fall växt kroppsligt, Plopp, även om det mentala liksom inte riktigt hängt med på resan.
Publicerat Februari 17, 201016 yr Författare Han ser onekligen väldigt "myndig" ut på den bilden:) Hoppas han skaffar lite massa på kroppen med åren och lite list kanske vore på sin plats! Eller så får vi stå ut med dessa hundar som har lite otur när dom tänker..