Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

imorgon skall jag på vargjakt

Featured Replies

Publicerat

som rubriker säger :lol:

Publicerat

Lapptyg, skidor, gevär och händer att klappa med...  :lol:   :lol:

Är det någon speciell jakt ni skall ha? Läste nyss om finnar som jagade varg med hund..  

Publicerat
  • Författare
Lapptyg, skidor, gevär och händer att klappa med...  :lol:   :lol:

Är det någon speciell jakt ni skall ha? Läste nyss om finnar som jagade varg med hund..  

jag är faktist helt kollo vadsom kommer att hända, tydligen är det 100 vargkåta älgjägare som kommer vara med och jag tror största orsaken varför jag får komma med är att gå som klappare...

sitter ännu på staketet om jag orkar dra mig dit.

Publicerat

Lycka till! I senaste Jaktjournalen var en 15 sidig artikel om just vargjakt i Finland.

Det här med flera mil lapptyg verkar ju väldigt omständigt :D

Publicerat

dom ring att mig i dag om jag kommer med hundarna i mårgon.prov giss om jag far testa hundarna :rolleyes: i mårgon är det pack jakt om dom for vargen bra inringat ;) vet ej ännu om hundarna gillar varg spår men vi ser det.

Publicerat
  • Författare
dom ring att mig i dag om jag kommer med hundarna i mårgon.prov giss om jag far testa hundarna ;) i mårgon är det pack jakt om dom for vargen bra inringat :P vet ej ännu om hundarna gillar varg spår men vi ser det.

4 skott har blivit avlossade och ingen träff :rolleyes: lycka till

Publicerat
4 skott har blivit avlossade och ingen träff ;) lycka till

Se bara till att de inte får för sig att lämna hemlandet :rolleyes: Bättre lycka nästa gång :P

Publicerat
  • Författare
Se bara till att de inte får för sig att lämna hemlandet :rolleyes: Bättre lycka nästa gång ;)

blev faktist kontaktad av nån högre gubbe i stockholm, vi har blivit betalda att skrämma vargarna till sverige :P nu får ni en stark hane iallafall över isen ;)

Publicerat
dom ring att mig i dag om jag kommer med hundarna i mårgon.prov giss om jag far testa hundarna ;) i mårgon är det pack jakt om dom for vargen bra inringat :D vet ej ännu om hundarna gillar varg spår men vi ser det.

Hur gick det på vargjakten? Gillade dina hundar spåren eller sket dom på sig?

Publicerat

hundar var liv rädd och sprang rakt till bilen dom våga komma ut from bilen först nästa dag :lol:

Publicerat
hundar var liv rädd och sprang rakt till bilen dom våga komma ut from bilen först nästa dag ;)

Jahaa.. det förklarar ett som annat. Undrade vart de försvann, för till skottplatsen kom de ju aldrig fram. Och några hundskall hördes ej heller från skogen.

Publicerat
Jahaa.. det förklarar ett som annat. Undrade vart de försvann, för till skottplatsen kom de ju aldrig fram. Och några hundskall hördes ej heller från skogen.
exakt so var det :lol: man kan inte hör något skall därför att hundar var i bilen och var liv rädd :D men var va din hund? B)