Publicerat Februari 15, 201016 yr Om jag har fattat rätt så ska dessa baser passa på min CG 1900?? Har mailat och frågat men hoppas på att jag kav få snabbar svar här!! http://www.vapex.se/webshop/product_info.p...oducts_id=10056
Publicerat Februari 15, 201016 yr Det är lite bökigt när dom skriver så där men ja, det är samma modell till AZ1900, HVA1900 och CG1900 mig veterligen då jag själv ägt både baser och bössa av denna sort.
Publicerat Februari 15, 201016 yr Författare Det är lite bökigt när dom skriver så där men ja, det är samma modell till AZ1900, HVA1900 och CG1900 mig veterligen då jag själv ägt både baser och bössa av denna sort. Tack för det!! Då ska jag beställa så fort jag har räknat ut vilka höjder jag ska ha på ringarna! Förresten!! Är det någon som vet hur höga QR baserna är??
Publicerat Februari 15, 201016 yr Skall du beställa från vapex så ring först, tror nog även du får svar på vilka ringar du skall ha om du nämner vilken diameter på objektivet samt på tuben.