Publicerat Februari 17, 201016 yr kan inte förstå varför, men han pallar inte den lille vita lappen som fladdrar på golvmoppen, han blir rent vild! nu när NS tagit upp filmvisarfacklan. d1V1eKby_Jw fattar inte hur man infogar direkt så jag tar det på länk...
Publicerat Februari 17, 201016 yr Min tysk har tagit död på 2 dammsugare, kan det kanske vara så att hunden känner av vad husse inte tycker om att göra och dödar dom sakerna av medkänsla
Publicerat Februari 17, 201016 yr Författare Min tysk har tagit död på 2 dammsugare, kan det kanske vara så att hunden känner av vad husse inte tycker om att göra och dödar dom sakerna av medkänsla haha! säger jag det högt kan det nog kosta mig livet han är rätt uthållig och förbannat stark för att väga 1,5 kilo.
Publicerat Februari 17, 201016 yr Författare Ser ett gott gry i Frasse blir säkert bra apporterare i gryt jodå, han håller mig i trim
Publicerat Februari 17, 201016 yr Gott gry i albylen.. Fixat ditt klipp.. Man väljer alltså "infoga Specialfunktion" Sen "Infoga youtube" Sen lägger du in länkifon. Men inte hela länken bara det som står efter =
Publicerat Februari 17, 201016 yr Författare Gott gry i albylen.. Fixat ditt klipp.. Man väljer alltså "infoga Specialfunktion" Sen "Infoga youtube" Sen lägger du in länkifon. Men inte hela länken bara det som står efter = aha, tack för det!
Publicerat Februari 19, 201016 yr AGILITY för valpar... WoRLY_DgkgY Ha ha... framtiden är säkrad, ifall han inte duger i jakten