Publicerat Februari 17, 201016 yr När man står mitt uppe i ett projekt och ska pipa om sin bössa och har lite skralt i kassan så dyker denna bössan upp till ett bra pris. Blaser SR830 helstock Sökte med ljus och lyckta efter just denna helstockade model på Egun och alla andra tyska sidor men hittade ingenting utan fick tag på min Schultz&Larsen i stället. Men det hade ju inte svidit att ha båda stående i skåpet! En Lottovinst nu så man kunde varit med och budat hade inte varit fel. Den hade ju inte behövt vara på mer än sådär 12 - 15 000kr så hade man ju fått hem bössan skulle jag tro. Ska bli kul att följa denna budgivningen och se vart det barkar med prislappen. Men bara för att jag inte har ett nickel över till vapenköp så kommet den säkert att gå billigt, jag tippar på 7 - 9 000skr. Tyvärr MVH/Jocke
Publicerat Februari 18, 201016 yr När man står mitt uppe i ett projekt och ska pipa om sin bössa och har lite skralt i kassan så dyker denna bössan upp till ett bra pris.Blaser SR830 helstock Sökte med ljus och lyckta efter just denna helstockade model på Egun och alla andra tyska sidor men hittade ingenting utan fick tag på min Schultz&Larsen i stället. Men det hade ju inte svidit att ha båda stående i skåpet! En Lottovinst nu så man kunde varit med och budat hade inte varit fel. Den hade ju inte behövt vara på mer än sådär 12 - 15 000kr så hade man ju fått hem bössan skulle jag tro. Ska bli kul att följa denna budgivningen och se vart det barkar med prislappen. Men bara för att jag inte har ett nickel över till vapenköp så kommet den säkert att gå billigt, jag tippar på 7 - 9 000skr. Tyvärr MVH/Jocke Det är alltid såhär, kvittar nästan vad det är för sak man köper, hittar alltid något bättre. Gäller bara att vara nöjd. Men det är ju något vi vapenfolk har jävligt svårt att vara.... Hoppas den går för dyra pengar mvh
Publicerat Februari 18, 201016 yr Författare Det är alltid såhär, kvittar nästan vad det är för sak man köper, hittar alltid något bättre. Gäller bara att vara nöjd. Men det är ju något vi vapenfolk har jävligt svårt att vara.... Hoppas den går för dyra pengar mvh Helt rätt och riktigt! Bättre och bättre vet jag väll inte. Tror nog att jag är mer nöjd med min Larsen än vad jag skulle vara med denna Blasern. Men som sagt att ha båda två hade nog inte gjort ont MVH/Jocke
Publicerat Februari 18, 201016 yr Helt rätt och riktigt!Bättre och bättre vet jag väll inte. Tror nog att jag är mer nöjd med min Larsen än vad jag skulle vara med denna Blasern. Men som sagt att ha båda två hade nog inte gjort ont MVH/Jocke Jo det är ju två olika ligor de spelar i så, bara o spara
Publicerat Februari 18, 201016 yr Författare Jo det är ju två olika ligor de spelar i så, bara o spara Så sant som det är sagt. Det är två vitt skilda vapen och de kan inte jämföras på någon punkt. Men jag har blivit förtjust i båda MVH/Jocke