Publicerat Februari 18, 201016 yr Tjena jag har börjat med att skjuta lite luftgevär i källaren på ca 15m. Men jag vet inga roliga övningar som man kan göra med ett luftgevär så nu vill jag ha lite snabb tipps på några roliga skjutövningar jag kan göra. Det börjar bli lite tråkit att bara skjuta på en stillastående gris... Tacksam för välldigt snabba svar MVH
Publicerat Februari 19, 201016 yr Tjena jag har börjat med att skjuta lite luftgevär i källaren på ca 15m.Men jag vet inga roliga övningar som man kan göra med ett luftgevär så nu vill jag ha lite snabb tipps på några roliga skjutövningar jag kan göra. Det börjar bli lite tråkit att bara skjuta på en stillastående gris... Tacksam för välldigt snabba svar MVH Prova olika ställningar liggande, sittande, stående, stående med stöd prova skjuta med dom stöd du kan tänkas använda i skogen Jag brukar knyta fast en ölburk i en radiobil obs använd ett långt snöre och så har man nån som kör runt den men då måste man ju vara ute
Publicerat Februari 19, 201016 yr Gjorde en vagga med hjälp av en spånskiva och två snören i taket. Satte spånskivan i gungning och stod och sköt.. var rätt kul tills jag testade 22kort som skulle vara så j-la slöa.. vart ett rejält hål i spånskivan samt ett rejält märke i betongväggen Mvh!
Publicerat Februari 19, 201016 yr Författare Gjorde en vagga med hjälp av en spånskiva och två snören i taket. Satte spånskivan i gungning och stod och sköt.. var rätt kul tills jag testade 22kort som skulle vara så j-la slöa.. vart ett rejält hål i spånskivan samt ett rejält märke i betongväggen Mvh! Du har ingen bild på dendär eller någon ritning? , tror inte jag förstod riktigt MVH