Publicerat Februari 22, 201016 yr Tusan också! När jag steg upp i morse såg jag att mina vildsvinsbetar spruckit. Låg till och med en lång flisa på golvet! Dom har suttit monterade på sköld sedan i somras. Dom är fyllda med paraffin och monterade med nån typ av sillicon (för att ej bli stumt). Däremot är dom inte lackade. Kan det bero på det? Vad brukar ni sätta utanpå betarna? Tråkigt att det blev så här med mina enda betar. Blir väl till att skaffa nya! /Nissen
Publicerat Februari 22, 201016 yr Tusan också! När jag steg upp i morse såg jag att mina vildsvinsbetar spruckit. Låg till och med en lång flisa på golvet! Dom har suttit monterade på sköld sedan i somras. Dom är fyllda med paraffin och monterade med nån typ av sillicon (för att ej bli stumt). Däremot är dom inte lackade. Kan det bero på det? Vad brukar ni sätta utanpå betarna? Tråkigt att det blev så här med mina enda betar. Blir väl till att skaffa nya! /Nissen F*n vad synd om betarna. Genomskinligt nagellack på mina bävertänder!