Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

rävfälla

Featured Replies

Publicerat

jag undrar vars det är bäst och placera ut en rävfälla.den fälla jag har byggt en smålänsk rävfälla och fundera på att placera den i en gammal hölada men har ni några andra förslag som kan vara bra. ??? ;D

Publicerat
jag undrar vars det är bäst och placera ut en rävfälla.den fälla jag har byggt en smålänsk rävfälla och fundera på att placera den i en gammal hölada men har ni några andra förslag som kan vara bra. ??? ;D
Inne i... ??? ???  ??? mycket sällan en räv går in i en lada...att den skulle gå in i en fälla i en lada ser jag som nästan omöjligt...rävar kan vara dumma i bland men inte så dumma...hellre då alldeles intill en gammal lada.
Publicerat
  • Författare
Inne i... ??? ???  ??? mycket sällan en räv går in i en lada...att den skulle gå in i en fälla i en lada ser jag som nästan omöjligt...rävar kan vara dumma i bland men inte så dumma...hellre då alldeles intill en gammal lada.

ja jag menar en gammal timmrad hölada som är kring 5*5 m (håller på att falla i hop) mitt ute på en äng. 

Publicerat
ja jag menar en gammal timmrad hölada som är kring 5*5 m (håller på att falla i hop) mitt ute på en äng.   
Sätt den då (fällan) utanför och alldeles brevid ladan.
Publicerat
  • Författare
Sätt den då (fällan) utanför och alldeles brevid ladan.

okej..tack för tipset. men vet du/ni om det finns kanske något annat bra ställe och placera ut fällan på ???

Publicerat
okej..tack för tipset. men vet du/ni om det finns kanske något annat bra ställe och placera ut fällan på ???
Det bästa sättet är att kolla i snön var mickel har sin givna gång...sedan placerar man fällan i närheten där dom flesta rävarna paserar nattligen... för rävarna är så att dom har sina nattrundor vanligtvis på samma plats och samma tid varje natt...iaf här där jag bor.
Publicerat
  • Författare
Det bästa sättet är att kolla i snön var mickel har sin givna gång...sedan placerar man fällan i närheten där dom flesta rävarna paserar nattligen... för rävarna är så att dom har sina nattrundor vanligtvis på samma plats och samma tid varje natt...iaf här där jag bor.

okej..jo har några spår som jag vet mickel brukar gå i ganska ofta

Publicerat

Lycka till gabbe det blir nog super att ha fällan nedanför för dig

Publicerat
  • Författare
Lycka till gabbe det blir nog super att ha fällan nedanför för dig

joo, hoppas det  :D