Publicerat Februari 23, 201016 yr Och jag som hade tänkt att börja ladda själv... Helt otrolig kille!
Publicerat Februari 23, 201016 yr Ja det gäller att satsa på sin hobby......och lite pengar kan vara bar att ha
Publicerat Februari 23, 201016 yr Gudars skymning, jag vill åxå ha det så i min källare..... Säljer jag allt jag äger så kasnke det räcker till kulförrådet /Lasse
Publicerat Februari 23, 201016 yr Det är alltså nu man skall vinna på Lotto, Bingolotto, ATG och Joker..
Publicerat Februari 24, 201016 yr Ja...vad ska man säga . Man får hoppas frugan är förstående :rolleyes . Skulle kanske gå hemma efter viss övertalning .
Publicerat Februari 24, 201016 yr Författare Hade man bara haft mark som räckte hade man ju kunnat gräva ner gamla betongrör och fylla över. Sen en glugg i väggen kan man ligga i garaget och skjuta Hoppas mitt markköp går igenom
Publicerat Mars 18, 201016 yr Can only be an American... Snacka om att Amerika är möjligheternas land... Kanske ska lägga ner tankarna på att börja handladda... verkar ganska dyrt... David
Publicerat Mars 18, 201016 yr Can only be an American...Snacka om att Amerika är möjligheternas land... Kanske ska lägga ner tankarna på att börja handladda... verkar ganska dyrt... David Tror det är dags att sluta jaga isf... Börjar bli ganska jobbigt för ekonomin detta med vapen.