Publicerat Februari 26, 201016 yr Då var det dax i gen i morgon så blir det åka av i norrbo skogen 65 anmälda så det blir inte lika många som det brukar vara Nu får vi hoppas på att det inte blir för mycke snö bara men lite ny snö är ju aldrig fel Sen på kvällen så ska Rasmus B snacka lite före maten så det blir en hel dag // Jörgen
Publicerat Februari 26, 201016 yr Då var det dax i gen i morgon så blir det åka av i norrbo skogen 65 anmälda så det blir inte lika många som det brukar vara Nu får vi hoppas på att det inte blir för mycke snö bara men lite ny snö är ju aldrig fel Sen på kvällen så ska Rasmus B snacka lite före maten så det blir en hel dag // Jörgen Är det försent att fundera på att vara med imorn lr?
Publicerat Februari 26, 201016 yr Författare Nej det ska nog gå vi har fåt några återbud skicka ett pm du bara óm du är sugen så löser vi det
Publicerat Februari 26, 201016 yr Man känner sig som Judas att inte ta sig ner,men hoppas ni får kanon jakt och Grytjägarnas hundar är dubbelt som bra som min
Publicerat Februari 26, 201016 yr Det där har jag totalt missat,hade gärna varit med. Kanske nästa år? /M.
Publicerat Februari 26, 201016 yr Författare Fc det är lungt det går fler tåg nästa år då tar vi dom dåp i stället Tövabo det är klart du får vi har inte annonserat så mycket med tanke på snö förhållandet som råder men det ser ut som det ska gå bra ändå vi brukar ju få in hundra anmälnigar så vi kör en mindre variant i år nu slutar man jobbet nu ska det hem och tok laddas inför i morgon Skit jakt på er alla
Publicerat Februari 26, 201016 yr Är det försent att fundera på att vara med imorn lr? dyk upp du. du har ju mitt nummer så slå en pling bara!!!
Publicerat Februari 26, 201016 yr dyk upp du. du har ju mitt nummer så slå en pling bara!!! Pratade med Jörgen så nu är man anmäld och dyker upp i morn
Publicerat Februari 28, 201016 yr app app app hur gick det då Lugn vi tar en pilsner i taget, resultatet kommer.
Publicerat Februari 28, 201016 yr Dåligt med spår, då det snöade hela natten och morgonen. På eftermiddagen fick "Grytjägaren" ta över efter en annan hundförare och släppte på men då låg nog räven bra långt före. Sist jag hörde så tror jag stövarn fick stopp på räven, själv satt man mest på Folkets hus i Norrbo och dönickade innan alla verkade ge upp fast det var jakt i skogen. Nån annan som är lite mer insatt får väl lämna en riktig redogörelse. Men dom flesta är väl lite bakis idag kan jag tänka mig.
Publicerat Mars 1, 201016 yr Författare Det blev ett magert resultat Men på forsa sidan spårade jag in två rävar som dom fick där iaf Annars så var det nysnön förstörd för oss . Sen kvällen blev lyckad med Rasmus som pratade björn jakt . Så det blev sent men fan va kul vi hade så det är bara att ta nya tag nästa år och hoppas på bättre före så ska dom få // Jörgen