Publicerat Februari 28, 201016 yr Har du med min älskling på film på officiellt forum? Jag ska ha royalty!!!! Skämt och sido. De klarade första träningen, och ja har fullt förtroende för att de håller betydligt längre än orginalet. Med den servicen kommer du få tvinna fler åt mig
Publicerat Februari 28, 201016 yr Författare Har du med min älskling på film på officiellt forum? Jag ska ha royalty!!!! Skämt och sido. De klarade första träningen, och ja har fullt förtroende för att de håller betydligt längre än orginalet. Med den servicen kommer du få tvinna fler åt mig vi fixar strängen efter tävlingen i Karlstad
Publicerat Februari 28, 201016 yr Författare Kanon! hej gjorde nya cablar och sträng till Alpine och provskjut idag våran expert var här hoss mig så upptäckte vi en detalj som verkligen förvånar jag satte lång stabb på Alpine och spände bågen gissa vad vi var förvånade när vi såg att sträng ,sikte ,pilen och stabben var i exakt samma linje på alla andra bågar pekar den långa stabben åt höger för att bågen vrider ju sig det gjorde det på Quest och det gör på hans Mathews stabben pekade ca 3cm åt höger och så är det ju vanligt hoss nästan alla som skjuter tavla med långa stabbar eller hur på Alpine var så exakt linjerat att det är helt otroligt(måste kolla det här med Ventura pojken om det är samma på hans) hur de lyckades med det är verkligen en stor fråga vridningen på den är helt enkelt ZERO det förklarar varför jag får otroliga gruperingar med den så nockar flyger iväg(tror jag i alla fall) när pilen är bara nockad och vi kollar centershot då stämmer det inte för 5öre fast grupperingen med den är hur bra som helst det bevisar för mig att laser inställning av centershot är inte korekt papers test är den riktiga grejen när man ska skjuta in och justera hyllan och det är 100%bevisat för mig allt hänger ju på pilens spine fattar inte en sak kolla Eastons pillar kolfiber i bara 5-6 olika spine(för jakt) aluminium och andra i hundratals olika spine(så klart för tavel skytte) vi jägare är handikapade från början nu är jag förbanad och ska ta hem kevlar pillar och testa de