Publicerat Februari 27, 201016 yr Hej allihopa jag heter jonte o bor i tierp 42 år har en jämttik 2år samt en blandras smålandsstövare/tax/drever 10 mån jag tycker om att jaga allt man kan släppa hundar på jag har även 4 barn samt en mycket förstående fru tillhör den skaran som tror att man klarar sig utan denna jäv dator de fan bättre o sitta o lyssna på en hund som jagar än o sitta vid dylig maskin tack o hej
Publicerat Februari 27, 201016 yr Onej, ytterligare en tierpare med skumma fingervantar? Välkommen till Jaktsnack, finns några fler från dina trakter, får se om de ger sig till känna! Mvh!
Publicerat Februari 27, 201016 yr Onej, ytterligare en tierpare med skumma fingervantar? Välkommen till Jaktsnack, finns några fler från dina trakter, får se om de ger sig till känna! Mvh! Välkömmen Tierp hmmmmm har lite med ett företag i Tierp med tanke hur många Tierpare som finns på forumet så bör nån jobba här Atlas Copco Tools i Tierp.
Publicerat Februari 28, 201016 yr Författare VälkömmenTierp hmmmmm har lite med ett företag i Tierp med tanke hur många Tierpare som finns på forumet så bör nån jobba här Atlas Copco Tools i Tierp. nog är det så alltid jag haar jobbat där i 9 mån sen gick jag tillbaka till demoleringsbranchen