Publicerat Februari 28, 201016 yr Jag har under en tid gått och suktat på bäverjakt, verkar riktigt soft! Är det någon som har tips? När? Var? Hur? Något bra ställe/företag/person att vända sig till? Alla tips mottages tacksam, skulle vilja få till något nu under våren... Högaktningsfullt. /C
Publicerat Februari 28, 201016 yr Jag har under en tid gått och suktat på bäverjakt, verkar riktigt soft! Är det någon som har tips?När? Var? Hur? Något bra ställe/företag/person att vända sig till? Alla tips mottages tacksam, skulle vilja få till något nu under våren... Högaktningsfullt. /C Du har PM
Publicerat Februari 28, 201016 yr Jag har under en tid gått och suktat på bäverjakt, verkar riktigt soft! Är det någon som har tips?När? Var? Hur? Något bra ställe/företag/person att vända sig till? Alla tips mottages tacksam, skulle vilja få till något nu under våren... Högaktningsfullt. /C Ursäkta om jag kapar tråden lite men jag är inne på exakt samma spår som dig. Även jag vill skjuta mig min första bäver! Så finns det någon som har att erbjuda hör av er Lycka till!
Publicerat Mars 1, 201016 yr ursäkta jag stjäl ett inlägg. Jag skall ev. upp i år igen (beror på tjällossning/snösmältningen). har jakt på ca 10000ha och det är riktigt gott om bäver. var uppe i maj -09, sköt 2 första dagen och släppte 1 sen satt vi i kojan och ljög resten av helgen. Pris biligt, kan vara intressant med bytesjakt. OBS DETTA ÄR INGEN "JAKT ERBJUDES" ANNNOS! /Jimmy